=D Vad roligt att läsa om allas bra saker! Jag tycker verkligen det är viktigt att försöka se till de små bra sakerna! =) =)

Mitt bra idag är att jag sitter o fyller i och kollar i min kalender o har fått flera roliga saker att fylla i och se fram emot i vår!

image116.jpg

//r

Haha! Vilken härlig!

Jag har haft mycket bra idag. Min tand var lite bättre efter att jag behandlat mig med sambons hästbehandlingsmaskin igår. Och jag behandlade mig just ikväll med. Lyx att ha tillgång till sånt!
Min snälla tandis ringde direkt han kom hem från semestern, utan att jag bett om det. Vi bestämde att avvakta och behandla med maskinen under helgen. Men vill jag åker han in direkt i helgen och försöker åtgärda vad det nu än är för problem. Gulle!
Jag och sambo var ute på en härlig tur i solen med hunden.
Jag har myst med älsklingshästen.
Jag har köpt lite fina saker idag. Dels presenter åt en liten bebis. Och sen lite saker till vårt hus och mig.
Jag har bakat fantastiskt goda kakor till mina kompisars visit imorgon.
Och vi har städat här hemma. Skönt med nystädat!

Bussresan på 26h har hittils gått smärtfri, ingen fotsvettslukt än!! :D

Jag fick sätet längstbak vilket gör det enklare att sova senare i natt ;)

Liknande trådar

Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 304
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern