Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Harold Fry och hans osannolika pilgrimsfärd tror jag det är du menar?Sen finns det en bok som jag inte för mitt liv kan komma på vad den heter, men kanske någon annan här inne gör det? Den handlar om en äldre man i England som bestämmer sig för att gå ut och gå. Har för mig att han inte berättar för sin fru, utan typ bara promenerar iväg. Rolig är den i alla fall
Angående Erlend Loe så är han minst sagt varierande i sitt skrivande. Vissa böcker är totalt genomtrista och menlösa att läsa. Så kollar du upp honom, kika på Doppler och ev Stilla dagar i Mixing part eller Fvonk. Volvo lastvagnar är helt okej också, men det är en uppföljare till Doppler.Liftarens guide har jag läst, eller försökt läsa men gillade inte. Ska kolla upp dina andra tips.
Ja precis, tack!Harold Fry och hans osannolika pilgrimsfärd tror jag det är du menar?
Jag glömde bort bukeboken nummer ett: Du och jag och vi. Inte helt fri från sorg och elände på något sätt, men väldigt full av hopp.
Jag väntar dock fortfarande på uppföljaren! @Miran
Jag tycker att du har fattat det ganska rätt. Jag gillar böckerna men det handlar ju väldigt mycket om att gå hem hos män.
Maria Lang är aldrig fel.