Jag får aldrig upp den rutan
Alltså måste allt jag gillar vara bra utan frågetecken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får aldrig upp den rutan
serjöst ?Inte ens en helt jävla vanlig tråd om att öppna en kapsyl kan ni låta vara seriös
@Dentaku du ser att vinet flödar i denna tråden
Om det fortfarande är kris på den fronten på kullen
Ja, alltså, jag har en flaska jag vill öppna men äger ingen kapsylöppnare. Orkar inte masa mig till affären och inga grannar hemma på min våning. Finns det nåt sätt att få bort den förbannade kapsylen på?
Fantastiskt @hagel ! Jag får dricka hela natten helt enkelt för att öva upp mina öppnarskills .
qvinnor går aldrig betJag ska göra allt jag kan @hagel ! Inte bara för dig, eller mig, utan för alla qvinnor där ute som saknar en öppnare!
Pfft. Vara full i ulvlekar, vilken dålig stil!Jag har EN gång varit stupfull och skrivit på buke ( det var dessutom i en ulvlek)
- och alla bara : Va? Vad sjutton skrev hon
Och mera sjutton- vad menade hon ?
Det var efter det jag bannlyste att dricka och skriva offentligt samtidigt
( Fö så tyckte jag att det var en lysande idé att helt solo hemma efter att exet flyttade ut i höstas att fira med att öppna skumpan som samlat damm i kyslkåpet )
Jag hade ont i skallen dagen efter då jag dessutom tyckte att jag skulle fira så hårt att jag tog slut på hela flaskan.
Pfft. Vara full i ulvlekar, vilken dålig stil!
Vi är mobbade av buke.
nä det är är bukemaffian ....Vi är mobbade av buke.
Min MAKE-MAN-BUBBIS kan öppna ölflaskor genom att dra loss kapsylen med nyllet. Håller kapsylen mot ögat och klämmer-drar. Därför jag gifte mig med BUBBISEN. Så sjukt sensuellt.
Vilken duktig BUBBIS du har .Min MAKE-MAN-BUBBIS kan öppna ölflaskor genom att dra loss kapsylen med nyllet. Håller kapsylen mot ögat och klämmer-drar. Därför jag gifte mig med BUBBISEN. Så sjukt sensuellt.
Tänkte inte på den. Förlåt allsmäktiga Bukemaffian. Hur skaaaa jag kunna gottgöra er? Vill inte ha ett hästhuvud i sängem när jag vaknar.nä det är är bukemaffian ....
fick hickaVilken duktig BUBBIS du har .
Vilken duktig BUBBIS du har .