Hur öppna flaska utan flasköppnare?

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 126
  • Visningar Visningar 31 616
Fantastiskt @hagel ! Jag får dricka hela natten helt enkelt för att öva upp mina öppnarskills :up:.

One down - 18 bira to go, bara att köra i gång :up:!

Kanske blir svårt att hinna samla ihop diverse arsenal av leksaksbilar, trehjulingar och cd-skivor (sic!) om du ska hinna dricka ölen också. Men vad fan, du är väl en rigtig Qvinna som klarar av att multi taska ditt öl-öppnande med ditt öl-drickande :p!

Edit: och 'en slags horn'! Viktigt element i träningen av kapsylöppning!

Jag har EN gång varit stupfull och skrivit på buke ( det var dessutom i en ulvlek)
- och alla bara : Va? Vad sjutton skrev hon :confused:
Och mera sjutton- vad menade hon ?
Det var efter det jag bannlyste att dricka och skriva offentligt samtidigt :D
( Fö så tyckte jag att det var en lysande idé att helt solo hemma efter att exet flyttade ut i höstas att fira med att öppna skumpan som samlat damm i kyslkåpet )
Jag hade ont i skallen dagen efter då jag dessutom tyckte att jag skulle fira så hårt att jag tog slut på hela flaskan.
Pfft. Vara full i ulvlekar, vilken dålig stil! :mad:

Liknande trådar

Hemmet Jag har fått jobbiga grannar, dem bor inte där permanent, det är deras semesterboende men dem är där ganska ofta. Dem är väldigt sociala...
Svar
10
· Visningar
950
Senast: Nota
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 235
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Och orka hålla i mer än 1 vecka 🙈 Jag behöver era tips! Är lite för stel för mitt eget bästa och har en tanke om att jag vill komma...
Svar
18
· Visningar
672
Senast: farin
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 204
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka