Öl korsar inte dessa läppar (längre). Allt i vin-väg går bra dock
Tur det finns plats för alla sorter här på jorden
( )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öl korsar inte dessa läppar (längre). Allt i vin-väg går bra dock
Men din lilla jävel! Jag såg inte att du hade skrivit det här. Jag vill härmed DEMENTERA det här. Det är fullkomligt fabricerat av fröken bläckfisk .Tandborste brukade jag använda. (För övrigt niffes sexleksak sedan hon maratonläste alla shades of grey).
Men din lilla jävel! Jag såg inte att du hade skrivit det här. Jag vill härmed DEMENTERA det här. Det är fullkomligt fabricerat av fröken bläckfisk .
Tur det finns plats för alla sorter här på jorden
( )
I´m Happy!!Tja, det blir ju iaf mer öl till er andra (särbon dricker heller inte öl)
Det är du och jag @athena_arabians och tydligen din särbo.
Ja tack! När det blir lite lugnare. Rättegången vill jag gärna få överstökad.
Du får komma hit, det finns alltid gott vin här och något att grilla (jag grillar gärna 365 dagar om året).
Vad läser du just nu? Del 3VILL jag veta vad denna tandborste kan göra ? ( Det är inte i storlek av en toaborste får jag hoppas? )
Ska vi grilla dumma ex?Ja tack! När det blir lite lugnare. Rättegången vill jag gärna få överstökad.
Jag är puritan
Är du säker på att du vill gilla det här inlägget? Vem faan vill inte gilla ett inlägg av Niffe liksom? Buke är trasigt
Shaddap .
Tog Hosey med sig tandborsten när han åkte?
Det är BÄTTRE än porr!Vilket antiklimax, jag trodde det skulle vara LITE porrigt iaf
Nej men det är assnubbigt bara. Cirka ingenting är sexigt i böckerna.Vilket antiklimax, jag trodde det skulle vara LITE porrigt iaf
du gick rakt i fällan..Vilket antiklimax, jag trodde det skulle vara LITE porrigt iaf