R
Raderad medlem 6459
JAG FICK UPP DEN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad skulle jag göra utan dig?Förlåt! Jo, du tar alltså sabeln i ett fast grepp, håller flaskan i andra handen och drar sedan snabbt klingan över flaskans hals bort från dig. Tada!
JAG FICK UPP DEN
På aktiviteter med jobbet har vi öppnat flaskor med hästskor, tåkappan. ( man tager vad man haver )Ja, alltså, jag har en flaska jag vill öppna men äger ingen kapsylöppnare. Orkar inte masa mig till affären och inga grannar hemma på min våning. Finns det nåt sätt att få bort den förbannade kapsylen på?
Givetvis! Min gamla hederliga sabel kirrar alltid biffen .Jag antar att det var sabeln som fungerade?
Riktiga män tar den med tänderna.Jag känner mig redo att take on the world nu, så manlig och kapabel liksom.
Ja, inte skulle du få upp flaskor utan kapsylöppnare i alla fall. Den saken är säker!Vad skulle jag göra utan dig?
Jag känner mig redo att take on the world nu, så manlig och kapabel liksom.
Och tävlar sedan i vem som kan spotta den längstRiktiga män tar den med tänderna.
Hosey är bortrest . Därav dränker jag mina sorger i cider och äter kakor till middag. Misären!Jag utgår ifrån att det var sista flaskan i kylen (dvs Hosey får inget) och att du äter upp de sista skivorna salami som tilltugg också, i sann manlig anda?
Hörs att du har varit med förr . Känns tryggt!Och tävlar sedan i vem som kan spotta den längst
Jag kan tänka mig värre misär än kakor och ciderHosey är bortrest . Därav dränker jag mina sorger i cider och äter kakor till middag. Misären!
Som pojken sa. Höhö.JAG FICK UPP DEN
That's what he said! etc var precis vad jag tänkte när jag skrev det faktiskt.Som pojken sa. Höhö.