Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nej Eriks bror och hans fru Brita Zackari är ju underbara!Han är Erik Haags bror, helt seriöst
Och du är ju ändå med i Mensa.
Ja, jag älskar dem!Men nej Eriks bror och hans fru Brita Zackari är ju underbara!
Jag stör mig på att jag FORTFARANDE inte har lyckats se bussjävelnDet var nån tidigare i tråden som störde sig på en buss i gbg.. Tack vare det (jag stör nig ju också på den nu, så tack för den! )
Men.. Hallå?! Ni som varit i Göteborg.. Har ni sett dom nya (?) älvsnabbarna(?) åh fy Fabian vad fula! Stör ihjäl mig på att jag råkade få syn på en idag, har ju liksom varit lyckligt ovetande om deras existens tills nu
En sak som är värre: Götet. Det finns INGEN göteborgare med självaktning som använder det!Apropå Göteborg så stör jag mig orimligt mycket på alla som använder det fruktansvärt töntiga uttrycket "Bästkusten".
Stavre?? Är inte det i Trollhättan eller nåt?
Den här bussen provocerar mig inte lika mycket som den andra, men den är vansinnigt ful och gör mig åtminstone lite irriterad.
Stavre?? Är inte det i Trollhättan eller nåt?
Jag BOR vid St Sigfrids plan, fattar inte hur jag kunnat missa den! Fast jag kanske alltid är fullt upptagen med att störa mig på ANDRAS JÄVLA MOBILSAMTAL när jag står där för att se den.Jo, det stämmer bra! Det här är alltså inte den som går vid st sigfrids plan. Den här är lite bättre.