Jag stör mig på att jag fått 48 likes på ett inlägg där jag framstår som en idiot.
Orimliga saker som stör dig?
Nu har du en till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att jag fått 48 likes på ett inlägg där jag framstår som en idiot.
Hurra. Jag ÄR officiellt en idiot.Nu har du en till
Jag stör mig på att jag redan hade likeatJag stör mig på att jag fått 48 likes på ett inlägg där jag framstår som en idiot.
Nämen varför det?Jag stör mig på att jag känner mig träffad av det @niphredil just skrev.
För jag laddade just upp bilder i bröllopstråden här på Buke och tänkte att de kanske inspirerade till ditt inläggNämen varför det?
Hurra. Jag ÄR officiellt en idiot.
Äh shaddap. Snart låses tråden oavsett .@niphredil Får gratulera till att du startade en riktig publikdragare!
Nej gud nej, jag har inte ens tittat i den idag! Och även om nån tittar och inte gillar dina bilder - skit samma! NI ska gilla era bilder. Jag är övertygad om att många tycker att vi är snortråkiga som knappt har några bilder från vårt bröllop men jag kunde inte bry mig mindre om det D.För jag laddade just upp bilder i bröllopstråden här på Buke och tänkte att de kanske inspirerade till ditt inlägg
*ignore*Det är ju bara igenkänning.
Precis så tänker jag varje gång jag öppnar en låda.Jag stör mig på att bipacksedeln alltid ligger rullad runt medicinerna i den ände av förpackningen som jag öppnar.
Och du är ju ändå med i Mensa.Precis så tänker jag varje gång jag öppnar en låda.
Menar du allvar nu?
Nu får du en chans till Buke å sen blir jag ARG!