Jag stör mig på att jag fått 48 likes på ett inlägg där jag framstår som en idiot.
Orimliga saker som stör dig?
59 nu!
(Gilla-raggare där..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att jag fått 48 likes på ett inlägg där jag framstår som en idiot.
Orimliga saker som stör dig?
Nä. Gilla är kul när man skrivit något Synnerligen Klokt. Men när man får FLER gilla på att man varit dum i huvudet ...59 nu!
(Gilla-raggare där..)
Nä. Gilla är kul när man skrivit något Synnerligen Klokt. Men när man får FLER gilla på att man varit dum i huvudet ...
Det var en snäll och bra tolkning. Måste gilla denHehe tror nog det är för folk känner igen sig. Dvs andra (mig själv inkluderad där) är precis lika dumma i huvudet
Nämen Bästkusten är värre. Det är så otroligt pinsamt bara.En sak som är värre: Götet. Det finns INGEN göteborgare med självaktning som använder det!
Det är nästan lika roligt som FjollträskNämen Bästkusten är värre. Det är så otroligt pinsamt bara.
Ja vilka använder det töntiga uttrycket egentligen? Samma med Tokholm.Det är nästan lika roligt som Fjollträsk
Jag har kommit på nya saker som irriterar mig:
1) Folk som cyklar med trampan under HÄLEN! Hur fult är det? Man får ju varken kraft eller stabilitet heller. Allra fulast är det när de samtidigt har sadeln för lågt så att de får knäna upp i ansiktet när de trampar...
2a) Folk (tex min man) som liksom vevar upp hundkopplet tajt på handen när de går på promenad. Fult, opraktiskt och oflexibelt. (Man håller självklart kopplet i en snygg, jämn slinga och liksom i tygelfattning! )
2b) När folk (tex min man) låter kopplet släpa på marken på hundpromenader (eftersom de/han använder ovan nämnda koppelhållningsmetod). Det finns massa äckel på gatorna här. Typ hundbajs och spottloskor. Jag vill INTE ha det insmetat på kopplet bara för att han är för oflexibel för att liksom hålla det ovanför marken! (Detta är möjligen ett mer rimligt irritationsmoment...)
Stör mig alldeles för mycket på folk som dissar Skåne, och på min egen reaktion på det. Drabbas av någon konstig lokal-patriotism och blir skitdryg på fem sekunder, jag som avskyr andra som är sådana. Säger någon "skånska låter som fårbräkande", nästan skriker jag "vilken av dem? finns flera??". Jag svor att jag inte skulle bli som min över-skånske far, och här är jag, fem minuter från spiddekaga typ.
Det är just det jag gör, och anklagar alla för att vara uppåtländare eller stabbor (hur det nu stavas) . Jag tror jag får börja räkna till tio.. eller hundra.Du får tänka att de helt enkelt saknar både stil och klass
Håller med fullständigt! Samma med min kollega som istället för att önska folk Glad Påsk nu inför helgen önskade alla Trevlig Resa. Följt av ett larvigt garv.Alla dess påsklustigheter som florerar på Facebook. "Nu tar jag kvasten" osv osv i all oändlighet. Det är INTE lustigt!!
Alla dess påsklustigheter som florerar på Facebook. "Nu tar jag kvasten" osv osv i all oändlighet. Det är INTE lustigt!!
Håller med fullständigt! Samma med min kollega som istället för att önska folk Glad Påsk nu inför helgen önskade alla Trevlig Resa. Följt av ett larvigt garv.
Håller med fullständigt! Samma med min kollega som istället för att önska folk Glad Påsk nu inför helgen önskade alla Trevlig Resa. Följt av ett larvigt garv.
Men jag dör!Ett litet raggnings tips till er singlar där ute i Påsk vimlet.
" hur vill du ha dina ägg imorgon gumman ? hårdkokta,löskokta eller befruktade?" :-)))