Min fb vinner, jag lovar ....
Ett litet raggnings tips till er singlar där ute i Påsk vimlet.
" hur vill du ha dina ägg imorgon gumman ? hårdkokta,löskokta eller befruktade?" :-)))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min fb vinner, jag lovar ....
Ett litet raggnings tips till er singlar där ute i Påsk vimlet.
" hur vill du ha dina ägg imorgon gumman ? hårdkokta,löskokta eller befruktade?" :-)))
Åh en sån hade jag också! "Det var några.. ja, jag vill säga negrer men niphredil är ju här så jag får väl säga AFRIKANER då".Samma kollega som konsekvent säger "negerboll, eller chokladboll heter det visst"
Det är just pga sånt där som jag älskar min Kindle .Boken jag läser just nu har sjukt liten text, det blir jobbigt att läsa. Speciellt på kvällarna när man är trött, jag hoppar till fel rad lite hela tiden. Störigt. Boken är bra i övrigt. Men 500 sidor minimal text, lånetiden går ut 4.4 och jag är bara på sidan 130-140 nånting än. Får snabba på lite så jag hinner läsa klart den.
Behöver jag säga merDet var nån tidigare i tråden som störde sig på en buss i gbg.. Tack vare det (jag stör nig ju också på den nu, så tack för den! )
Men.. Hallå?! Ni som varit i Göteborg.. Har ni sett dom nya (?) älvsnabbarna(?) åh fy Fabian vad fula! Stör ihjäl mig på att jag råkade få syn på en idag, har ju liksom varit lyckligt ovetande om deras existens tills nu
JO! Det heter kanske Enköpings lasarett men det är ju ett sjukhus! Då säger man alltså antingen "Jag var på Enköpings lasarett" eller "Jag var på sjukhuset".
Starta del 2, tack!2000 inlägg.
Nu låses mina fina störningstråd .
Jag får alldeles tillräckligt med skärmtid dagligen, så det är trevligt att köra lite "analogt" ocksåDet är just pga sånt där som jag älskar min Kindle .
Men gud sä fula!Behöver jag säga mer