Och det första jag tänkte på vad "bildbevis!!" men sen kom jag på att bilder nog inte passar sig i alla lägen
ja.. och så får vi se hur det sakta läker. Gå inte till akuten, vi vill ta del av hela den långsamma processen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det första jag tänkte på vad "bildbevis!!" men sen kom jag på att bilder nog inte passar sig i alla lägen
@Blueberry laddade ju upp bilder?Och det första jag tänkte på vad "bildbevis!!" men sen kom jag på att bilder nog inte passar sig i alla lägen
Haha, precis vad jag tänkte skriva!@Blueberry laddade ju upp bilder?
2008?! Är det så länge sedan?Har du blåmärksont också, @Stalone? Eller är det bara "färgat"?
Jag var ju förutom blå både rejält svullen och öm i drygt ett dygn efter incidenten
Älskar för övrigt att den gamla goda tråden från 2008 fortfarande finns i era minnen
2008?! Är det så länge sedan?
Sluta ljug, det var ju typ förra åretÄlskar för övrigt att den gamla goda tråden från 2008 fortfarande finns i era minnen
Har du blåmärksont också, @Stalone? Eller är det bara "färgat"?
Jag var ju förutom blå både rejält svullen och öm i drygt ett dygn efter incidenten
Älskar för övrigt att den gamla goda tråden från 2008 fortfarande finns i era minnen
Smart tänkt!Jag tänker att eftersom du har en blödning utan att du har känt det hända så är du lättblödande och om du inte brukar vara det så kan det bero på medicin. NSAID och antidepp i kombination ska tydligen öka blödningsrisken ännu mer enligt 1177. Kan det bero på bara antideppen tro?
Jag tänker att eftersom du har en blödning utan att du har känt det hända så är du lättblödande och om du inte brukar vara det så kan det bero på medicin. NSAID och antidepp i kombination ska tydligen öka blödningsrisken ännu mer enligt 1177. Kan det bero på bara antideppen tro?
Bajsgalgen? Vad har jag missat?Den och bajsgalgen är svåra att glömma. Hur mycket en än försöker.
För sökningshandikappade som mig skulle man önska ett par länkar, låter som intressant lektyrDen och bajsgalgen är svåra att glömma. Hur mycket en än försöker.
@Blueberry laddade ju upp bilder?
Var det ett nick som skapades för den tråden?
Det är liksom bara att ladda upp bildbevis på det! Du vet säger man A så får man visa B!Åh! Jag var med om (eh, om man nu är "med om" en sån här grej) samma i somras! Efter sexande med sambon en gång så utbrast han förvånat "gjorde jag DET DÄR?! " och jag fattade ingenting och kunde inte se heller eftersom mitt blåmärke satt typ längst ner till höger om höger yttre blygdläpp. Så sambon fick fota Mitt såg mer ut som att jag hade lyckats sätta mig svinhårt på en metallpåle eller något, fast det var inte helt runt utan hade skarpa kanter/hörn. Så jag tvivlar på att det var sambon som missat och orsakat märket Däremot var det helt lila/svart och fanns kvar i nästan 3 veckor i diverse färgskiftningar, mycket stiligt!
Vet fortfarande inte vad som hänt men jag antar att jag väl på fyllan lyckats klanta mig eller så för jag hade ont där någon dag innan sambon gjorde upptäckten
Har för övrigt kvar bilderna på mobilen, vet aldrig när de behövs!
Kan det vara guds straff för sex utanför äktenskapet utan avsikt att avla barn?
Mens eller bara mensvärk?
Blygdläpparna kan bli blåa i tonen vid en graviditet....
Har du blåmärksont också, @Stalone? Eller är det bara "färgat"?