Min fitta är blå!

Jag tänker att eftersom du har en blödning utan att du har känt det hända så är du lättblödande och om du inte brukar vara det så kan det bero på medicin. NSAID och antidepp i kombination ska tydligen öka blödningsrisken ännu mer enligt 1177. Kan det bero på bara antideppen tro?

Jag brukar få spontana blödningar i ögat ibland.
Det har dock aldrig hänt min f...a. ;)
Jag äter också antideppressiva, men jag tar aldrig NSAID (allergisk).

Har också för mig att jag läst det någonstans, fass kanske?

Åh! Jag var med om (eh, om man nu är "med om" en sån här grej:D) samma i somras! Efter sexande med sambon en gång så utbrast han förvånat "gjorde jag DET DÄR?! :eek:" och jag fattade ingenting och kunde inte se heller eftersom mitt blåmärke satt typ längst ner till höger om höger yttre blygdläpp. Så sambon fick fota :D Mitt såg mer ut som att jag hade lyckats sätta mig svinhårt på en metallpåle eller något, fast det var inte helt runt utan hade skarpa kanter/hörn. Så jag tvivlar på att det var sambon som missat och orsakat märket :angel: Däremot var det helt lila/svart och fanns kvar i nästan 3 veckor i diverse färgskiftningar, mycket stiligt!

Vet fortfarande inte vad som hänt men jag antar att jag väl på fyllan lyckats klanta mig eller så för jag hade ont där någon dag innan sambon gjorde upptäckten :idea:

Har för övrigt kvar bilderna på mobilen, vet aldrig när de behövs!
Det är liksom bara att ladda upp bildbevis på det! Du vet säger man A så får man visa B! :rofl::rofl:

Mens eller bara mensvärk?
Blygdläpparna kan bli blåa i tonen vid en graviditet....

Graviditet är det inte för det vore ett medicinskt under om jag och min partner lyckades få samlagsbarn :D Och det är liksom inte blått i tonen utan ordentligt blåsvart på ett koncetrerat område.

Har du blåmärksont också, @Stalone? Eller är det bara "färgat"?

Jag var ju förutom blå både rejält svullen och öm i drygt ett dygn efter incidenten :cautious:

Älskar för övrigt att den gamla goda tråden från 2008 fortfarande finns i era minnen :love:

Jag är inte svullen men lite öm. Brukar dock vara det efter sex så inget jag tänkte extra mycket på tills min partner såg blåmärket.

Och vaaa, var det 2008? :eek: Tiden går uppenbarligen fort!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka