Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har stora problem med min motivation och det ställer till mycket problem då jag är egenföretagare, har en del djur och gård. Jag...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: susanne
·
R
Kropp & Själ Jag är jättesugen på att börja yoga men känner mig lite förvirrad. Hur vet man vad för typ av yoga som passar en? Hur vet man om en...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 888
Kropp & Själ Nytt nick, om det är någon som vet, så håll det privat? Just nu sitter jag här och kämpar med en riktig panikångest/suicidtankar...
Svar
3
· Visningar
493
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Är du kräsmagad bör du sluta läsa nu! För jag vill prata om snor. Och blod. Låt oss prata om blodigt snor! Varje morgon när jag vaknar...
Svar
13
· Visningar
11 572
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Ibland så går livet åt helt andra håll än vad man planerat. Vi höll på att valpsäkra tomten när jag började känna mig lite dålig, yr och...
2
Svar
22
· Visningar
3 880
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Igår gick jag med på att ta en drink med en man jag lärt känna för två veckor sedan då han verkade normal. Absolut inte en man jag...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 273
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Känns som om det bara är jag som startar nya trådar just nu, men men^^. Jag har ett problem, som jag känt mig ensam om, men sen kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 654
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder hur kommer man över det? Jag är som så många andra rädd för att gå till tandläkaren. Det kommer av gamla obehagliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 552
Kropp & Själ Jag har inte klippt mig hos frisör på åratal, men nu tänkte jag passa på. Dock har jag ju ingen som helst koll på vilka ställen som är...
Svar
3
· Visningar
496
Senast: Tora
·
Kropp & Själ Hur gör ni och varför? Jag har hittills (förutom en toning en gång i forntiden) färgat håret själv hemma med varierande resultat. För...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 822
Kropp & Själ En av mina klasskompisar mår riktigt kasst just nu och har försökt ta livet av sig flera gånger. Senast för knappt en månad sen. B...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 895
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Behöver lite input från kloka människor, så jag gör ett försök här :) Jag får ofta höra att jag tar åt mig för mycket av saker, det kan...
2
Svar
35
· Visningar
3 607
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Hej jag har sen i fredags ont i korsryggen det för ont som bara den kan knappt röra mig i visa lägen i bland hugger det till och det...
Svar
8
· Visningar
709
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Frågan är väl egentligen när borde man kolla upp utslag? Så här är det För en och en halv månad sen fick jag ett sugmärkeliknande...
Svar
11
· Visningar
1 313
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Barnet på knappt 2 år blev stucken tidigare idag av ett bi eller en geting. Handen svullnade upp och hen verkar ha ont. Hittade gadden...
Svar
13
· Visningar
1 140
Senast: fem
·
Kropp & Själ Lång väntan är över, nu lever vi en vecka i taget, ok? Jag är lite i tidsbrist nu när jag skapar tråden, men lite kort: Hög...
2
Svar
31
· Visningar
1 327
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Börjar alltså min debut här på buke med en *fråga doktor*-liknande tråd :o Jag känner dock att buke kan vara en bra plats att ställa...
Svar
6
· Visningar
13 484
Senast: Minimalen
·
Kropp & Själ Eftersom jag lider av rejäl övervikt ( 40 kg ca) och är stel tänkte jag gå på gym. Min rygg urdålig och det behöver jag hjälp med. Vad...
Svar
14
· Visningar
942
Senast: macan
·
Kropp & Själ Har mycket järn i vattnet och allt blir missfärgat, inkl mitt blonda hår... :mad: Vattnet smakar även blod, går ej att dricka...
Svar
16
· Visningar
10 444
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama