Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har för mig att det var några här som gjort det testet? Fick ni någon info om förberedelser? Efter flera år med låga kortisolvärden har...
Svar
1
· Visningar
611
Kropp & Själ Min mamma fyller jämnt och jag har lovat henne en spavistelse. Har dock själv inte så mycket erfarenheter av olika span, så hjälp! Är...
2
Svar
21
· Visningar
1 634
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag har ett lite udda problem skulle jag tro. Senaste halvåret så har jag fått riktigt jobbiga problem som jag börjar se ett samband med...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Hade bokat och fått tid till vc för att prata med en kurator och planerat att gå men avbokade ytterligare en vårdtid för att jag fick...
2
Svar
35
· Visningar
2 450
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Nu har det gått drygt 8 månader sen jag stukade min tumme efter att jag sprang ihop med en tjej på en match. Tummen böjdes då kraftigt...
Svar
3
· Visningar
3 293
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag har en gammal nackskada som påverkar mitt liv varje dag. Ibland lite bättre och oftast sämre.. Jag har inte fått någon diagnos på...
2
Svar
32
· Visningar
2 224
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Min läkare vill testa en ny medicin på mig, hans förklaring är att den är inte som andra antidepp då jag tvärvägrat vanliga antidepp...
Svar
4
· Visningar
6 923
Senast: Amha
·
Kropp & Själ jag jobbar heltid mån-fredag 7-15. För att bli klar med skolan måste jag även göra en praktiknatt som jag missat, dvs att vaka 22-07...
Svar
12
· Visningar
1 383
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Det här tycker jag är lite roligt. Det känns som att barnmorskorna har förnekat att vissa får sämre humör av p-piller och jag var...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 938
Senast: Aroma
·
Kropp & Själ Jag är visserligen mitt inne i klimakteriet men det känns som om svettningen beror på stress. Varje gång som jag försöker städa eller...
Svar
8
· Visningar
1 496
Senast: rtf
·
Kropp & Själ Min depression blir bara sämre. Min läkare har ökat på min medicin till det dubbla och sa att det kan nog ta 2-3 veckor innan det blir...
2
Svar
28
· Visningar
2 695
Senast: alazzi
·
R
Kropp & Själ Har köpt en låt på iTunes, så som jag gjort många gånger tidigare. Vill lyssna på låten men telefonfan vill inte låta mig göra det utan...
Svar
12
· Visningar
554
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Hur vet man skillnaden? Är det bara läkare som kan avgöra?
Svar
0
· Visningar
483
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ På jobbet hörde jag ett kort klipp på sr, som jag har försökt hitta igen... Där de pratade om att forskning visar på att barn som har...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Just nu har jag ont i magen, i magsäcksområdet.Jag kände likadant igår och samtidigt från jag ont i axeln. Jag kopplar ihop det med att...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Hur gör man när en melodi eller sång, utan att man egentligen vill, fastnat i huvudet? Jag trallar på "Vi ska bada nakna på Sergels...
Svar
14
· Visningar
1 173
Senast: Pigalle
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag är mest aktiv på ungdom, men det verkar vara mer liv här och jag behöver hjälp. Jag lider sedan i höstas av...
2
Svar
30
· Visningar
3 234
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Blä! Hur blir jag av med mina celluliter, som finns över hela min kropp. Har alldeles bucklig mage t.ex :wtf: Jag tränar 3-5 pass i...
Svar
10
· Visningar
1 650
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Ja, jag vet inte vart jag ska börja... Kanske ska börja med att be om ursäkt, för det lär bli ett långt inlägg. Några av er kanske har...
Svar
8
· Visningar
1 384
Senast: moster
·
Kropp & Själ Jag håller på att byta mediciner, från Cymbalta och Lyrica till Voxra och ev Sertralin. Ätit Voxra i 2 v och definitivt fått upp...
Svar
10
· Visningar
8 161
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30