Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min syster och jag hade nyligen en diskussion om att gå på hälsokontroll (eller inte). Jag går via jobbet vart tredje år, men hon går...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 268
Senast: Kattennizze
·
R
Kropp & Själ Hörrni bilförare. Om man landar på Arlanda vid en halv sju sju rycket en fredagkväll, hamnar man i köer in mot stan då om man tar en...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 808
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra...
2
Svar
36
· Visningar
4 130
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Ramlade av en häst för ett tag sen och bröt handleden. Efter nästan 5 veckor har jag fortfarande ont. Nu ska jag få sjukgymnastik 6...
Svar
10
· Visningar
632
Senast: MaRomer
·
Kropp & Själ Jag har gått en en veckas tid och klagat över min onda "hälsporre" Även om folk sagt att jag har ont på fel ställe, att det inte är en...
2
Svar
21
· Visningar
1 598
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon här som är duktig på knän och kanske vet vad som är fel på mitt...?! Jag har en fundering kring mitt knä där jag kan...
Svar
3
· Visningar
516
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Har under det senaste året haft en gigantisk flaska frisörschampo och varit jättenöjd med detta. Tvättat håret ungefär var 3e till 4e...
2
Svar
28
· Visningar
1 934
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hej har fått för högt blodtryck det är första gången och det är mycket högt.Jag är superdålig på att äta frukt och grönsaker...
2
Svar
32
· Visningar
1 911
Senast: Jens
·
Kropp & Själ Har en fruktansvärd mensvärk och har sedan igår ätit Ipren. Maxgränsen där är 3 per dygn och jag tog totalt 3 igår och 2 imorse. Idag...
2
Svar
36
· Visningar
4 629
Senast: Kattennizze
·
Kropp & Själ Jag har fått agera lite sjuksköterska här hemma åt min kära mor som skar sig på en konservburk i eftermiddags. Såret är ihopdraget med...
2
Svar
21
· Visningar
3 089
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag har i många år haft en tendens att tappa både humöret och tempot på sommaren. Jag får rätt tydliga depressionssymtom - med den...
2
Svar
39
· Visningar
3 825
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Nu är detta ett blandat problem men i grund och botten ligger det hos mig psykiskt. Vill helst ha bra positiva eller iaf realistiska...
Svar
14
· Visningar
1 812
Senast: MattiZ
·
Kropp & Själ Någon som kan tipsa om en bra stärkande och fuktgivande leave in produkt som funkar i torrt hår? :) Utan silikon eller med...
Svar
5
· Visningar
1 176
Kropp & Själ Frågar här för det rör inte hästen på så vis utan mig själv. Har idag träffat läkaren på ortopeden och jag har att vänta mig tre...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 040
Senast: MM
·
Kropp & Själ Man lär sig nya saker om sig själv hela tiden. Den senaste insikten jag har fått om mig själv och faktiskt funderar en hel del på, är...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
5 739
Senast: Squie
·
R
Kropp & Själ Jag skulle så gärna vilja vara med i en bokcirkel/bokklubb IRL där man träffas och diskuterar böcker. Har googlat en del men det enda...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 895
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Ja, jag var hos läkaren idag och fick frågan om när jag senast vaccinerade mig. Absolut ingen aning. Jag har i alla fall inte gjort...
2
Svar
23
· Visningar
1 799
Senast: Cambrie
·
Kropp & Själ Råkade ut för detta nyligen, blodprov i örat istället för i fingret. Perfekt tyckte jag, mycket mindre smärta och stress. Vilka fördelar...
Svar
15
· Visningar
3 364
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Känner att jag skulle behöva lite råd kring vad man bör göra i min situation! Det är så att jag har en jobbig, gnagande känsla som...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: filiduttan
·
Kropp & Själ Köpte ett provpack för ett tag sedan och är nöjd med sminket förutom att det hamnar i halva badrummet när man ska dutta i de små...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama