Trafiken i länet är inte jämförbar med den i Staden.Vallentuna, tillhör Stockholms län iaf.
Inte kollektivtrafiken heller.
Vallentuna är lika litet Stockholm som Upplands Väsby eller Sigtuna.
Där så är det inte mycket köer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trafiken i länet är inte jämförbar med den i Staden.Vallentuna, tillhör Stockholms län iaf.
Jag menade de andra som skall närvara vid utspring.
De är inte vana, så risken för olyckor och stopp i trafiken är stor.
Ni skulle ju inte köra själva, utan det skulle ju Taxichauffören göra.
Haha ja, jag fattar att taxichaffisen kör. Men jag är inte det minsta orolig för att åka bil i Stockholm, oavsett hur "illa" trafiken är (med svenska mått mätt).Jag menade de andra som skall närvara vid utspring.
De är inte vana, så risken för olyckor och stopp i trafiken är stor.
Ni skulle ju inte köra själva, utan det skulle ju Taxichauffören göra.
Haha ja, jag fattar att taxichaffisen kör. Men jag är inte det minsta orolig för att åka bil i Stockholm, oavsett hur "illa" trafiken är (med svenska mått mätt).
Jaha det kopplade jag inte alls. Oavsett så var det som sagt noll köer och vi kom hem på nolltid.Poängen var väl att ökad risk för olyckor = ökad risk för köer, vilket var vad du undrade över. (Även om jag skulle se den ökade risken som minimal, det är inte bara stockholmare som kan köra bil och sthlm är inte särskilt svårt att köra i.)
Jaha det kopplade jag inte alls. Oavsett så var det som sagt noll köer och vi kom hem på nolltid.
Jag menade att risken för trafikstockning ökar när risken för olyckor ökar.Men jag är inte det minsta orolig för att åka bil i Stockholm, oavsett hur "illa" trafiken är (med svenska mått mätt).
Det handlar om att köra på platser som man är ovan att köra på.jag tycker bara det är så tramsigt det här tjatet om att folk från övriga Sverige inte klarar av att köra i Sthlm.
Läste du @Silkisif s inlägg ovan.och sthlm är inte särskilt svårt att köra i.)
Det handlar om att köra på platser som man är ovan att köra på.
Om dessa platser är bökiga på ett sätt som man är ovan vid så blir det oftare dumt än annars.
Både i Åre och i Stockholm.
Läste du @Silkisif s inlägg ovan.
Många uppfattar Stockholm just så.
Och så kommer de fel och blir stressade.
Sedan så gör de alla möjliga och omöjliga märkliga manövrar för att komma rätt och så smäller det.
Det beror på att trafiken är mer extrem där.I alla fall inte alls i samma utsträckning som Sthlm eller fjällen.
Men de som skulle titta på utspring skulle ju just in i stan och snurra.Okej om man ska in i stan och snurra, men att bara passera?
Men de som skulle titta på utspring skulle ju just in i stan och snurra.
Det var därför som risken för olyckor var större.
Det blir stopp på Essingeleden så fort som det händer något tokigt alls.
Den är så överbelastad att det inte finns plats för ens det minsta stopp i trafiken.
Och så har vi de eviga byggnationerna vid Norrtull som gör att vägarna hela tiden flyttar på sig.
Frågan är hur lång tid det tar för besökarna att komma ut ur stan efter utspringen och besöken hos sina släktingar.Det är inget utspring på kvällen.
Frågan är hur lång tid det tar för besökarna att komma ut ur stan efter utspringen och besöken hos sina släktingar.