Hmm, jo alltså på ett sätt håller jag med dig.. för jag vet att jag började med att säga "jag vill ha det ungefär som det är, fast lite kortare. Mycket kortare i nacken och
lite kortare på sidorna och så med rak lugg".
Sen sa jag att ville ha det uppklippt, så man kan göra lite med det, men jag tror att jag använde det ordet fel, för jag menade om man kunde tunna ur det litet, men behålla längderna typ.. Så var kanske där det gick snett?
Fast då hade jag ju redan sagt "ungefär som det är, fast lite kortare".
Men då kom hon med förslag om typ nån rak kant på sidan med längre överhår o vad det var och det tyckte jag lät fult och sa nej, men sen slutade det med att jag typ inte har nåt hår alls istället =( =( =( . Men asså jag vet inte varför jag inte sa emot, jag märkte ju att det blev mycket kortare än jag ville, men ändå sa jag inget? Jag trodde jag var förbi det stadiet, att jag lärt mig stå på mig, men nä då. Usch nä jag kan tydligen inte kommunicera med frisörer. O är håret avklippt finns de ju inget o göra åt. Usch.
Så visst, min nuvarande frisyr är
LÅNGT LÅNGT LÅNGT ifrån "ungefär som det är nu, fast lite kortare". Men tja, jag sa ju inte emot sen så :,(.
Men ja, som sagt eftersom jag var med på noterna under klippningen o tänkte att hon vet vad hon gör, det blir nog snyggt, så tänkte jag de skulle bli snyggt. Men hon pratade en del om styling o så med att man får ju ha i nåt så de blir roligare o jag sa flera gånger att de har inte blitt så mkt med nu under möss-tiden, knappt alls, så kanske hon skulle läst av mig bättre o tänkt att jag ska nog inte ha nån frisyr som man behöver göra så mkt med?
Asså, jag har velat fram och tillbaka med vad jag vill ha för hår, men nu kände jag ju att jag trivdes, men ville ta bort lite överflöd, men annars trivdes jag. Vill hellre ha en frisyr man använder mousse i än vax om man tänker längdmässigt, det skulle jag ha sagt... suck, det är mycket jag skulle ha sagt innan håret föll som sagt... suck. Men men, nu efteråt känner jag ju att vet vad jag vill tillbaka till iallafall.
Det här blev en sjuuuukt lång roman, men bra bearbetning. Har gått och skrikit för mig själv här hemma så jag fått ont i halsen redan så...
//r