mandalaki
Trådstartare
I inkontinensblöja och morfinlullig.Inte då! Du kommer nog att sitta och skriva här senast tisdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I inkontinensblöja och morfinlullig.Inte då! Du kommer nog att sitta och skriva här senast tisdag
/Fortfarande den där "dåliga sikten" i huvudet
Hahaha!På tal om sikt... När jag hade cellförändringar och de skulle kolla råkade jag säga till en kompis att de kollade med teleskop in i underlivet
De ska in med en kamera som är 4 mm ... 7 omgångar! Då är det nog lugnt med mina 2 tabletter. (Om jag inte sväljer dem av misstag och stoppar upp Diklofenak istället )Jag fick typ 7 omgångar Cytotec (dubbel styrka dessutom på slutet) innan jag kände något alls, så jag hade inte varit speciellt orolig.
Sen däremot blev det åka av, men jag tror inte du behöver öppna dig fullt lika mycket som jag, fri sikt bör de ha långt innan 10 cm.
Nejdå. Tror inte du behöver oroa dig alls. Du har ingen moderkaka som skall ut. Det är det som till största del står för blodbadet.Blev jag gravid skulle det vara en världsnyhet
2 Cytotec ska jag ta. Och 2 Diklofenak. (Det gäller att hålla isär dem så att de inte hamnar på fel ställen )
Alltså jag borde inte ha startat den här tråden. Nu förväntar jag mig förlossningsliknande värkar som kan slå till närsomhelst under en veckas tid och blödningar som kräver inkontinensblöja. Och ambulanstransport hem. Yay!
7ggr? Jag tror jag föredrar nog en förlossning framför detDe ska in med en kamera som är 4 mm ... 7 omgångar! Då är det nog lugnt med mina 2 tabletter. (Om jag inte sväljer dem av misstag och stoppar upp Diklofenak istället )
7ggr? Jag tror jag föredrar nog en förlossning framför det
7ggr? Jag tror jag föredrar nog en förlossning framför det
Ganska onödig kommentar..?
Men varför hålla på och skrämmas?
Usch vad jobbigt att det gjorde så ontTröstar mig just med en balja cappuccino på väg hem från doktorn.
Cytotecen fick jag bara lite magkramp av, den var minsta bekymret.
När jag satt i väntrummet passerade en sköterska med en droppställning. Ojdå, tänkte jag, det verkar dramatiskt, tur att det inte är jag, jag ska ju bara knipsa bort en polyp.
Sedan klev jag in hos doktorn och krockade med droppställningen.
Det var dock inget som skulle in i armen, utan vatten som skulle in i livmodern.
Och alltihop gjorde så ont att ingen polyp är bortknipsad, istället får jag remiss till sjukhus för att få det gjort under narkos.
Ja det blir nog betydligt lättare.Usch vad jobbigt att det gjorde så ont
Men det blir säkert jättebra med narkosen.
Tröstar mig just med en balja cappuccino på väg hem från doktorn.
Cytotecen fick jag bara lite magkramp av, den var minsta bekymret.
När jag satt i väntrummet passerade en sköterska med en droppställning. Ojdå, tänkte jag, det verkar dramatiskt, tur att det inte är jag, jag ska ju bara knipsa bort en polyp.
Sedan klev jag in hos doktorn och krockade med droppställningen.
Det var dock inget som skulle in i armen, utan vatten som skulle in i livmodern.
Och alltihop gjorde så ont att ingen polyp är bortknipsad, istället får jag remiss till sjukhus för att få det gjort under narkos.
Åh! Det är en liten bläckfisk jag har i livmodernBlurk! Lycka till med polypen (kan dock inte låta bli att tänka på Ursula ((läskig bläckfisk)) i lilla sjöjungfrun som förvandlade folk till små polyper med ledsna ögon)