Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Morfin?Jag fick väldigt ont ganska direkt efteråt, blödde väldigt mycket och fick två morfinsprutor inom en timme.
Morfin?
Usch, så ont vill jag inte ha!Morfinliknande om man ska vara petig Ketogan.
Fast om det bara är en uppmjukning så kanske du inte får en så stor dos.Tack för svaren, alla! Det kan alltså bli allt från förlossningssmärta till knappt någon reaktion alls ...
@Tora Nej, inte cellprov, men en annan undersökning som borde kräva lite sikt. Jag ska ta Cytotec för att mjuka upp livmodermunnen inför en hysteroskopi, där polypen som jag har därinne samtidigt ska knipsas bort.
Jag ska få lokalbedövning med en spruta i livmodermunnen också
Typ så jaTack för svaren, alla! Det kan alltså bli allt från förlossningssmärta till knappt någon reaktion alls ...
Ja man kan blöda så mycket att en stor inkontinensblöja fylls.Kan man isåfall blöda så mycket att det inte räcker med en binda, menar du?
Fy fasen.
Jag tänkte mer om blödningen försvårar för gynekologen.
Ja man kan blöda så mycket att en stor inkontinensblöja fylls.
Och det kan ta en vecka innan det roliga startar.
Nej, inte cellprov, men en annan undersökning som borde kräva lite sikt.
Blev jag gravid skulle det vara en världsnyhetFast om det bara är en uppmjukning så kanske du inte får en så stor dos.
Förlåt men jag trodde att du skulle göra en abort eller hade MA eller liknande
Ber ödmjukast om ursäkt
Finns det inget foster och moderkaka som skall ut så borde det rimligtvis inte blöda alls så mycket (i princip inget?) och inte borde det göra så ont heller om inget skall stötas ut. Det som gör ont är när livmodern drar ihop sig för att få ut fostret.
Då fungerar det säkert utmärkt med tre timmar/kvällen innan.
Vilken dosering har du blivit ordinerad?
Dessutom brukar man få med sig smärtstillande att grunda med hemma.
Ja, uppenbarligen!
/Fortfarande den där "dåliga sikten" i huvudet
Sorry men det var det roligaste citatet jag sett på bra länge.Ja, uppenbarligen!
Andas! jag tror inte att du behöver oroa dig för cytotec i det ärendet.Blev jag gravid skulle det vara en världsnyhet
2 Cytotec ska jag ta. Och 2 Diklofenak. (Det gäller att hålla isär dem så att de inte hamnar på fel ställen )
Alltså jag borde inte ha startat den här tråden. Nu förväntar jag mig förlossningsliknande värkar som kan slå till närsomhelst under en veckas tid och blödningar som kräver inkontinensblöja. Och ambulanstransport hem. Yay!
Andas? Jag håller på att kvävas. Kommer att dö innan nästa måndag då det är dags.Andas! jag tror inte att du behöver oroa dig för cytotec i det ärendet.
Inte då! Du kommer nog att sitta och skriva här senast tisdagAndas? Jag håller på att kvävas. Kommer att dö innan nästa måndag då det är dags.