Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan svara nej på allting men tror det ska gå bra ändå !Så om jag förstår dig rätt. Ditt jobb är alltså viktigare än din hälsa? Kommer ditt företag som du är anställd hos..kommer det tacka dig för att du går emot läkarens råd och din egen kropps berättelse? Får du extra pengar för att du gör som du gör eller andra förmåner? Får du hjälp av företaget OM det går åt fanders med din hälsa? Backar företaget upp dig om det går åt fanders med försäkringar, rehab, etc?
Jag bara undrar. Vis av min erfarenhet så är det INGEN som tackar en för att man kör slut på sig själv.
Kan svara nej på allting men tror det ska gå bra ändå !
Hoppas det går bra för dig Centaur !
För min del känns det konstigt att vara sjukskriven då jag kan må bra i perioder och skitdåligt andra så när man mår skapligt känner man sig som en simulant när man är hemma och tänker att folk tror man är lat och inte vill jobba när man verkar frisk !
Må bra får man göra om man är sjukskriven. Se det som en bonus.Hoppas det går bra för dig Centaur !
För min del känns det konstigt att vara sjukskriven då jag kan må bra i perioder och skitdåligt andra så när man mår skapligt känner man sig som en simulant när man är hemma och tänker att folk tror man är lat och inte vill jobba när man verkar frisk !
Fast om jag sitter i kundmöten/samtal på jobbet (halvtid) så prioriterar jag jobbet, dessutom sitter vi i kontorslandskap... Sedan har ju tanten fått in mina arbetstider så om hon läser innantill vet hon ju när jag jobbar. Någon mailadress verkar de inte lämna ut.@lundsbo såklart vill de om de ringer få svar . Du lär ju tjäna på att stäla in telefonen så att du isåfall ser när de ringer och kan prioritera att då svara .
Fast om jag sitter i kundmöten/samtal på jobbet (halvtid) så prioriterar jag jobbet, dessutom sitter vi i kontorslandskap... Sedan har ju tanten fått in mina arbetstider så om hon läser innantill vet hon ju när jag jobbar. Någon mailadress verkar de inte lämna ut.
Så skönt att höraDet har löst sig tack och lov, handläggaren ändrade sitt beslut. Tack för allt stöd.
Underbart!Det har löst sig tack och lov, handläggaren ändrade sitt beslut. Tack för allt stöd.
Det har löst sig tack och lov, handläggaren ändrade sitt beslut. Tack för allt stöd.