Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Monstermom: Du kan ju kolla in @Lena Furbergs tråd om vad som kan hända om man inte skyddar huden
Jo jag har det som sagt. Kan inte se bilden för all del, men googlade lydigt vad-det-nu-hette så har sett andra.
Fortfarande inte direkt bråttom till apoteket...
Den strategin kör jag också på!Jag brukar strunta i det tills jag bränner mig första gången för säsongen, då smörjer jag mig sen.
Apropå solskador: Jag vaknade och var helt svullen i ansiktet. Ögonen var som små inbäddade springor. Det har blivit bättre nu men jag ska ändå åka in till vårdcentralen, tyckte Sjukvårdsupplysningen.
Använder ni faktiskt solkräm? Ja, jo, man borde. Men...
Jag tror inte jag kladdat med solkräm sedan 80-talet. Kanske på någon resa därefter möjligen. Jag brände mig något djävulskt när jag var i Australien, men det är nog enda gången jag kommer ihåg som jag verkligen farit illa av solen. Eller nej, brände sönder axlarna rejält en gång på ett bygge, det blir som en spegelbox att stå inne i en färskhyvlad trästomme. Men det är nog allt... Hålla på och krångla med krämer... Det känns inte riktigt som att den här hunden kommer att lyckas lära sig sitta så vid det här laget.
Och ja, jag fattar att hudcancer kommer att få mig att hata mina misstag om det kommer sig dithän! Men jag undrar ändå om folk i allmänhet verkligen kommer sig för så enkelt?