Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du köpt dessa skor nyligen? Isf vaaaar?!
Köpte de på rea på H&M i Stockholm för kanske två månader sedan! Det är dessa:Har du köpt dessa skor nyligen? Isf vaaaar?!
Kjolen! Väldigt fint fall på den. Om den är hyfsat nyinköpt, varifrån kommer den isf?
Nästan så jag borde byta rubrik på den här tråden till någon form av "Välkommen till LVs garderob"
Smyg inte ut!! Tack så mycket!Kjolen! Väldigt fint fall på den. Om den är hyfsat nyinköpt, varifrån kommer den isf?
Fantastiska bilder för övrigt!
*smyger ut igen eftersom jag absolut inte har några tips utan snarare skulle behöva några själv*
Hehe, jag får väl smyga fram och tillbaka.
Alltså, att rensa klädkammaren är nog det bästa jag gjort! Det + min pinterestmapp samt lite komplettering av basplagg (bland annat toppen jag har på dessa bilder) har verkligen maxat min garderob. Känner äntligen att jag hittat rätt
Jag har ett väldigt bra H&M på orten där jag bor. De har ju olika utbud i olika butiker, i staden jag jobbar i är det helt värdelöst att hitta något!Även jag köper mycket på HM, tycker det är lättare att hitta snygga grejor på deras hemsida än i deras butiker.
Det är en Miss Selfridge från Zalando!Var har du köpt kappan?
Verkligen jättefina bilder och kläder!
Jag är faktiskt inte helt säker på vad stilen kan kallas. Lättast tycker jag är att söka på pinterest dock! De sökord jag använt för att hitta flest grejer är:Åh precis sådär vill jag också klä mig! Vad kan man kalla stilen? Jag har försökt leta inspiration på instagram men jag hittar inte det jag söker.