Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du köpt dessa skor nyligen? Isf vaaaar?!
Köpte de på rea på H&M i Stockholm för kanske två månader sedan! Det är dessa:Har du köpt dessa skor nyligen? Isf vaaaar?!
Kjolen!![]()
Nästan så jag borde byta rubrik på den här tråden till någon form av "Välkommen till LVs garderob"![]()
![]()
Smyg inte ut!!Kjolen!Väldigt fint fall på den. Om den är hyfsat nyinköpt, varifrån kommer den isf?
Fantastiska bilder för övrigt!
*smyger ut igen eftersom jag absolut inte har några tips utan snarare skulle behöva några själv*
Hehe, jag får väl smyga fram och tillbaka.
Alltså, att rensa klädkammaren är nog det bästa jag gjort! Det + min pinterestmapp samt lite komplettering av basplagg (bland annat toppen jag har på dessa bilder) har verkligen maxat min garderob. Känner äntligen att jag hittat rätt
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har ett väldigt bra H&M på orten där jag bor. De har ju olika utbud i olika butiker, i staden jag jobbar i är det helt värdelöst att hitta något!Även jag köper mycket på HM, tycker det är lättare att hitta snygga grejor på deras hemsida än i deras butiker.
Det är en Miss Selfridge från Zalando!Var har du köpt kappan?
Verkligen jättefina bilder och kläder!![]()
Jag är faktiskt inte helt säker på vad stilen kan kallas. Lättast tycker jag är att söka på pinterest dock! De sökord jag använt för att hitta flest grejer är:Åh precis sådär vill jag också klä mig! Vad kan man kalla stilen? Jag har försökt leta inspiration på instagram men jag hittar inte det jag söker.