Erkänner dock att jag inte kommit på det själv.Vilken otroligt innovativ ide!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Erkänner dock att jag inte kommit på det själv.Vilken otroligt innovativ ide!
Jag med. Det är väl bara tabletter? Kan väl inte vara så farligt om man inte har mask?Åh en ny masktråd!
Jag hade avmaska utan att leta maskar först.
Springmask! Otroligt vanligt. Pyttesmå maskar, mindre än risgryn, så de är inte helt lätta att se. Köp medel på apoteket - inga konstigheter alls och inget riskabelt. Man ger det till småbarn stup i kvarten, de drar med sig springmask hem från förskolan och skolan, äggen sprids till och med via dammet så de är nästan omöjliga att undvika.
Vanqin är jättebra, receptfritt på apoteket.
Jodå, dessvärre. Städa hela huset är en väldigt bra grej också.känner just att det här med att inte skaffa barn känns än mer rätt än tidigare. Jag har så vitt jag vet aldrig haft mask och har aldrig hört talas om att människor har det förutom på buke. Men det är alltså vanligt att ungar får det?!
känner just att det här med att inte skaffa barn känns än mer rätt än tidigare. Jag har så vitt jag vet aldrig haft mask och har aldrig hört talas om att människor har det förutom på buke. Men det är alltså vanligt att ungar får det?!
Jag hade mask ofta som barn. Jag kommer ihåg de roliga röda pillerna. La man dom i lite vatten så blev de rosa
Dåligt tvättad sallad lär väl vara en källa till nya ''kompisar''
Samma här! Aldrig hört talas om att människor i industriland har mask. Usch vad äckligt.
Varför?? Hur kan du tycka att det inte är äckligt att ha massa mask som kryper runt i rumpan?Varför det?
Varför?? Hur kan du tycka att det inte är äckligt att ha massa mask som kryper runt i rumpan?