Hjälp mig hitta väskan!

Haha är det sant?! :D Gud så lustigt :D. Är den tung tycker du förresten?
Japp det är sant :D men då hade jag ju rätt i att den passade dina krav iaf :banana:

Den är inte jättetung, däremot är den med "chunky" än min andra läderväska så lite tyngre än normalt. Dock inte såpass att jag reagerat och inte velat använda den och då är jag ändå rätt gnällig med sånt. Jag stoppar lätt ner min platta plus 2 stycken planners och en tröja i väskan utan att den är överfull. Perfekt storlek enligt mig

@Hazel Ah, jag förstår :). Alltså jag är jättegnällig med just vikt men är väskan bra så kan det ju vara värt det. Överväger den mindre (andra bilden jag visade) just för att komma undan vikten lite.

Gud så svårt, båda är så fina! SÅ min stil verkligen! Jag har en jättefin Barbour också som är rätt lik men den har ingen längre strap så den blir snorjobbig att ha med sig. De här är ju liksom perfekta :love:.

@Hazel Ah, jag förstår :). Alltså jag är jättegnällig med just vikt men är väskan bra så kan det ju vara värt det. Överväger den mindre (andra bilden jag visade) just för att komma undan vikten lite.

Gud så svårt, båda är så fina! SÅ min stil verkligen! Jag har en jättefin Barbour också som är rätt lik men den har ingen längre strap så den blir snorjobbig att ha med sig. De här är ju liksom perfekta :love:.

Jag gillar verkligen den "öppna toppen" på min, kollade på en ännu större (weekend) med. Jag använder inte min långa rem. Men jag vet att jag tyckte det va lite synd att inte göra det, lädret är ju så fint :love: jag tror du kanske reagerar på vikten när du först får hem den, men som sagt jag använder min dagligen och tänker inte på det längre.

Jag har Sandkvist Stina-väska som jobbväska, den är perfekt storlek, lätt, stadig och stängbar med dragkedja. Köpte den begagnad på Tradera.

Japp det är sant :D men då hade jag ju rätt i att den passade dina krav iaf :banana:

Den är inte jättetung, däremot är den med "chunky" än min andra läderväska så lite tyngre än normalt. Dock inte såpass att jag reagerat och inte velat använda den och då är jag ändå rätt gnällig med sånt. Jag stoppar lätt ner min platta plus 2 stycken planners och en tröja i väskan utan att den är överfull. Perfekt storlek enligt mig
Jättesnygg!!! Jag letar nämligen också väska men hade hoppats hitta en som inte är läder..... Din är ursnygg!

Den här:
il_570xN.941111758_579v.jpg

:love:

Men sluta vad snygg!!!

Jättesnygga! :love:
Just nu har Boozt rea och jag har köp hem ett antal väskor på prov från Desigual. :love: Min favorit!
Dom är ju inte enfärgade, så det motsvarar ju inte dina önskemål.

Men dom har rea på en massa väskor (och kläder) så det kanske kan vara värt att kika in där och se om det finns något passande. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka