R
Raderad medlem 6459
Haha är det sant?! Gud så lustigt . Är den tung tycker du förresten?Det är den jag har tror absolut du blir nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha är det sant?! Gud så lustigt . Är den tung tycker du förresten?Det är den jag har tror absolut du blir nöjd!
Japp det är sant men då hade jag ju rätt i att den passade dina krav iafHaha är det sant?! Gud så lustigt . Är den tung tycker du förresten?
@Hazel Ah, jag förstår . Alltså jag är jättegnällig med just vikt men är väskan bra så kan det ju vara värt det. Överväger den mindre (andra bilden jag visade) just för att komma undan vikten lite.
Gud så svårt, båda är så fina! SÅ min stil verkligen! Jag har en jättefin Barbour också som är rätt lik men den har ingen längre strap så den blir snorjobbig att ha med sig. De här är ju liksom perfekta .
Jättesnygg!!! Jag letar nämligen också väska men hade hoppats hitta en som inte är läder..... Din är ursnygg!Japp det är sant men då hade jag ju rätt i att den passade dina krav iaf
Den är inte jättetung, däremot är den med "chunky" än min andra läderväska så lite tyngre än normalt. Dock inte såpass att jag reagerat och inte velat använda den och då är jag ändå rätt gnällig med sånt. Jag stoppar lätt ner min platta plus 2 stycken planners och en tröja i väskan utan att den är överfull. Perfekt storlek enligt mig
Den här:
JAG VET!!!!!Men sluta vad snygg!!!
Den här: