Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror mest att det är bebisarna som retar sig på att de förknippas med mensvärk och blod ..För att jag är inget barn som bajsar på sig och vill inte likställas med det, kanske?
För att mina hygenartiklar har inget med småbarn att göra alls. Inte med blöjor, nappar eller pottor.
Toapapper och övriga hygenartiklar var inte ens i närheten.
För att jag är inget barn som bajsar på sig och vill inte likställas med det, kanske?
För att mina hygenartiklar har inget med småbarn att göra alls. Inte med blöjor, nappar eller pottor.
Toapapper och övriga hygenartiklar var inte ens i närheten.
Jag fattar inte riktigt vad det är som ska diskuteras.
Den här då? Min Ica för ett tag sen. Idémöte med personalen gone wrong ...Ok, i'll bite!
Det finns en Ica Maxi i närheten där jag bor som har husgeråd, inredningsdetaljer, barnkläder och kvinnounderkäder i samma "sfär".
Det som har retat mig mest hittils var en ÖB som hade bindor och blöjor på samma hylla. Tack för den dissen, liksom.
Oslagbart! Jag gillar också att du fotade.Den här då? Min Ica för ett tag sen. Idémöte med personalen gone wrong ...
Självklart! Jag stänger dock alltid av kameraljudet i såna lägenOslagbart! Jag gillar också att du fotade.
Ssssch..Jag fattar inte riktigt vad det är som ska diskuteras.
Den här då? Min Ica för ett tag sen. Idémöte med personalen gone wrong ...
Det är intressant för jag har hört de som tycker den var jättekul och de som blev irriteradeDen här då? Min Ica för ett tag sen. Idémöte med personalen gone wrong ...
Har du sett den på andra Ica också alltså? Denna är från Ica Focus i Göteborg.Det är intressant för jag har hört de som tycker den var jättekul och de som blev irriterade
Ja minns inte om det var Ica, men det var någon matbutik. Sen var det också nån mack.Har du sett den på andra Ica också alltså? Denna är från Ica Focus i Göteborg.
Åh fan! Då var det kanske en central kampanjgrejJa minns inte om det var Ica, men det var någon matbutik. Sen var det också nån mack.
De har pratat om det på radio och jag läste i någon tidning om det
Jag tror inte det blev någon jättestor grej men det syntes på några ställen.Åh fan! Då var det kanske en central kampanjgrej
Jag kollade i mobilen nu, tog bilden den 10 maj och åkte till Grekland tio dagar senare, då släpper jag surret hemifrån rätt mycket. Så därför kan jag ha missat om det pratades om den på andra ställen. Jag hade bilden på min fb men där verkade ingen känna igen den.
Jag skrattade mest åt hur korkat det var men skulle jag vara allvarlig så lutar jag åt det senare.Jag tror inte det blev någon jättestor grej men det syntes på några ställen.
Det intressanta var diskussionen. Vissa tyckte det stämde precis att man vill ha choklad vid mens och att det var roligt.
Andra tyckte det var nedlåtande och det visar en bild av kvinnor enbart styrda av hormoner
Dajm bland ägg? Där förstår jag inte kopplingen...Jag skrattade mest åt hur korkat det var men skulle jag vara allvarlig så lutar jag åt det senare.
Jag googlade nu, hittade en liknande bild från Ica Maxi i Alingsås 2013 - hos Kostdoktorn! Som LCHF-are tyckte han att det var fel att locka med choklad när man är oförberedd och har svårast att motstå. Han hade också hittat Dajm bland äggen.
Nej, det gör verkligen inte jag heller.Dajm bland ägg? Där förstår jag inte kopplingen...
Dajm bland ägg? Där förstår jag inte kopplingen...