Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På att skolarbeten inte skriver sig själva
På att folk ska ge kritik om saker när de inte kan själva.
Sjöng en låt på en karaokeapp, lät min mor lyssna. Istället för att faktiskt lyssna på hela låten så stängde hon av efter två ord och talar bara om hur fel det var. "Såhär ska det vara" (sjunger falskt som attan och fel text )
Jag var nöjd med min prestation (det har låtit MYCKET värre, tro mig) men tydligen uttalar jag inte orden rätt eller följer melodin rätt heller.
Låter det så illa?
http://www.smule.com/p/441069882_211899500
Ja inte förutsatte att någon skulle ljuga alla fallVill du ha ett ärligt svar?
Ja inte förutsatte att någon skulle ljuga alla fall
Nej det vet jag, absolut behöver jag jobba med att bli bättre på att träffa toner. Men tro mig, det där är bra jämfört med hur det har varitMin fråga var nog lite klumpig, men jag uppfattade ditt inlägg lite som att du kanske mest bara ville beklaga dig över din mammas reaktion, och inte egentligen undrade hur vi tycker att det låter...
Jag säger inte att din mamma har rätt, men du träffar inte riktigt tonerna och det låter då falskt, helt enkelt.
Nej det vet jag, absolut behöver jag jobba med att bli bättre på att träffa toner. Men tro mig, det där är bra jämfört med hur det har varit
AbsolutBara att öva vidare! Och din mammas reaktion hade jag också stört mig som attan på.
Sådant är så vansinnigt irriterande.När man står i kö i matvarubutiken och personen bakom tror att det går fortare för dom om de kryper upp i häcken på mig.. Och sen ska de gärna stå precis brevid när jag slår in koden...