Just nu är jag irriterad på... Del 4

Jag är egentligen inte irriterad. Jag är vrålförbannad på SVT Play som förstört hela min bussresa till Göteborg. Skulle ju se herrarnas stafett och precis i starten så lägger SVT Play ner. Helt jävla ofattbart!

På de nya färgerna på buke. Struntar i om de är tänkta som "vårfärger" eller så, jag tycker det ser kallt, tråkigt och gammalt ut :p

Sedan är jag irriterad på att jag glömde byta till mjukisbyxor när jag var hemma. Nu sitter jag hos morsan och ska slappa i soffan resten av dagen, och jag har på mig jeans :(

Jag är irriterad på mitt Wii som vägrar läsa skivorna.
Har provat med olika spel men inget funkar, det känner inte av att skivan är i ens :cautious:

På den jäkla mannen jag träffat som för tillfället(?) beter sig helt jäkla... ÅH vad jag vill slå en stekpanna i huvudet på honom...

Dessutom är jag irriterad på morsan som jag också vill slå en stekpanna i huvudet på. Hon brukar vara underbar, men kom idag med några riktigt dumma kommentarer som jag inte kan förlåta eftersom det inte var första gången hon kläckte ur sig sådant...

Är nog irriterad på hela den här dagen egentligen, den blev inte alls som planerat.

På min trevlige snälla sambo som först ljuger, och sen då han blir påkommen och jag är förbannad, besviken och grymt ledsen tycker att "nepp jag ska då ut och leka med skotern på förmiddagen, kommer hem imorgon (idag)"

Ah just ja, sa jag att det är MITT fel att han ljuger oxå? :banghead:

Jag är irriterad på influensan :rage:
Jag skulle ha min första arbetsdag imorgon efter att varit hemma sedan slutet av april 2013. Men givetvis när sambon och minste sonen varit sjuka i 1 vecka så får jag skiten 3 dagar innan jobbstart! Även om jag mår lite bättre än tidigare så får jag inte arbeta då jag återgår till hemvården , dvs många människor med dåligt immunförsvar.

Nu har jag dessutom fått vara i stillhet med yngsta sonen i över 1 vecka. Varit i princip inomhus med tårar, gnäll, feber och snor. Det har dessutom knappast underlättat hans andningsproblematik. I omgångar har vi varit rädda för andningsuppehåll då han inte behöver mer slem i luftvägarna än den oerhörda mängd han redan har!

Är irriterad på min buksmärta som suttit i över en timme nu, dock så har den äntligen gått ner och mitt illamående är i stort sätt borta. Fy för mensvärk på natten! Vet inte om jag bör sjukanmäla mig imorgon... Så många borta redan... :(

proffsamatörryttare är en grupp jag blir väldigt irriterad av just idag. Så irriterar det mig att jag blir provocerad av dem men INTE SLUTAR FÖLJA ÄNDÅ, kan jag växa upp eller.

Jag är irriterad på mig själv och ett b:igt tv-program....

Tänkte "amen det programmet är ganska bra att titta på!", tills jag kom på att jag ALLTID såg det med exet och när jag mådde som sämst förra året. Och första gången på länge så fick jag en panikångestattack.

Å nu sitter jag här å bölar och vägrar byta kanal. Någon gång går det över. Jag.ska.inte.styras.pågrund.av.historia.

Den här dagen :banghead:
Först fick sonen världens utbrott i morse för att jag försökte få honom att klä på sig någon gång så han kom i tid till skolan. Slutade med att han skallade mig på hakan så den är blå och svullen nu.

Skulle träffa en kompis och hennes barn i lekparken efter skolan, det gjorde vi iof också men vi fick vänta i nästan 2 timmar på att de skulle komma dit. Blev svinkallt när solen gick ner.

När vi väl kom hem var min telefon spårlöst borta. Letade som en liten blå och kollade i badrummet 4 gånger. Sedan gick mini in där en gång och hittade den direkt. Hej blindstyre liksom, jag kollade på golvet men missade den. Måste ha lagt den där när jag var på toa och sedan råkat putta in den under en handduk som låg där.
Tänkte jag skulle ha ringt till den men då funkade inte hemtelefonen. Startade datorn för att be mamma ringa men precis då hittade mini den.

När stora sonen skulle lägga sig upptäckte jag att hans t-shirt var borta. Frågade var den var någonstans och då kröp det fram att han glömt den på idrotten och hans lärare frågat vems den var. Eftersom andra barn trodde den tillhörde en annan pojke i klassen så fick han den. Sonen tyckte bara att vadå, jag har ju fler tröjor. SUCK! :banghead:
Fick honom i säng och halkade i trappen på väg ner från övervåningen.

Skulle in och kolla en viktig grej på banksidan nyss men då funkade det inte att logga in.
Dessutom börjar jag få huvudvärk och har inga huvudvärkstabletter hemma.

Just nu är jag irriterad på att jag är så galet trött och orkeslös. Har ingen energi alls verkligen. Dumt nog gick jag med på att gå ut och gå nu. Doh!

Jag är irriterad på att jag inte läker ihop så bra så jag kommer inte kunna träna hoppning eller dressyr på några veckor till och får stryka en planerad tävling. :(

Är irriterad på en UVI jag dragits med i TRE jävla veckor... men eftersom jag inte haft feber, orimligt ont eller kissat blod så tycker vårdcentralen att jag ska fortsätta försöka självläka det med tranbärsjuice och citronvatten...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka