Den här dagen
Först fick sonen världens utbrott i morse för att jag försökte få honom att klä på sig någon gång så han kom i tid till skolan. Slutade med att han skallade mig på hakan så den är blå och svullen nu.
Skulle träffa en kompis och hennes barn i lekparken efter skolan, det gjorde vi iof också men vi fick vänta i nästan 2 timmar på att de skulle komma dit. Blev svinkallt när solen gick ner.
När vi väl kom hem var min telefon spårlöst borta. Letade som en liten blå och kollade i badrummet 4 gånger. Sedan gick mini in där en gång och hittade den direkt. Hej blindstyre liksom, jag kollade på golvet men missade den. Måste ha lagt den där när jag var på toa och sedan råkat putta in den under en handduk som låg där.
Tänkte jag skulle ha ringt till den men då funkade inte hemtelefonen. Startade datorn för att be mamma ringa men precis då hittade mini den.
När stora sonen skulle lägga sig upptäckte jag att hans t-shirt var borta. Frågade var den var någonstans och då kröp det fram att han glömt den på idrotten och hans lärare frågat vems den var. Eftersom andra barn trodde den tillhörde en annan pojke i klassen så fick han den. Sonen tyckte bara att vadå, jag har ju fler tröjor. SUCK!
Fick honom i säng och halkade i trappen på väg ner från övervåningen.
Skulle in och kolla en viktig grej på banksidan nyss men då funkade det inte att logga in.
Dessutom börjar jag få huvudvärk och har inga huvudvärkstabletter hemma.