Just nu är jag irriterad på... Del 4

På de som håller i den svenska bevakningen av Oscarsgalan på SVT Flow. Det är ungefär allt förutom film och jag vet inte hur många gånger de sagt "mjaaaaa, den har jag ju faktiskt inte sett!" :yuck:

Förlåt, men minst borde man ha sett samtliga filmer som är nominerade till bästa film. :banghead:

Och "ja - vanligtvis vill man ju byta ut hälften av skådespelarna mot kvinnor." :yuck:
Nej, absolut inte bara på grund av att de är kvinnor. Rätt skådespelare/skådespelerska för rätt roll oavsett kön.

På min datumdyslektiska kollega som nyss ringde mig och berättar att det är idag typ NU en kund kommer, inte imorgon som allt var planerat för.
Eftersom han lider sviterna av en utmattningsdepression är han förlåten, även denna gång men JAG GILLAR INTE ATT STARTA MIN VECKA SÅ HÄR:arghh:

Min nya BH.
Den är bekväm, sitter som den ska, tillverkad i eko-odlad bambu och oj så fantastiskt.

Men nu upptäckte jag att det sitter en massa tråd kvar från där "märkes-lappen" var fastsydd. Mitt på ena kupan! En massa små ihopknutna trådar! Jag kan inte sluta pilla!

Tur jag är ensam hemma och bor högst upp, ingen behöver undra vad jag håller på med..
Jag borde hämta en sax och klippa bort dem innan jag pillar sönder hela tyget.

Min nya BH.
Den är bekväm, sitter som den ska, tillverkad i eko-odlad bambu och oj så fantastiskt.

Men nu upptäckte jag att det sitter en massa tråd kvar från där "märkes-lappen" var fastsydd. Mitt på ena kupan! En massa små ihopknutna trådar! Jag kan inte sluta pilla!

Tur jag är ensam hemma och bor högst upp, ingen behöver undra vad jag håller på med..
Jag borde hämta en sax och klippa bort dem innan jag pillar sönder hela tyget.

Meh, var hittar man en sådan bh? Vill ha! (fast ja, utan konstig lapp då :p )

På elbolaget som jag bytte till för att få ner elpriset.
Och det är väl iof lägre, men de talade inte om att de automatiskt fakturerar kvartalsvis så nu fick jag en räkning på nästan 5000 istället. Tack så jävla mycket. Gick och dela upp som tur var.

Just nu är jag irriterad på att de ringde från ett företag som jag verkligen skulle vilja sommarjobba på, men nu har jag redan tackat ja till ett annat arbete ju:cry:

På min chef och förhoppningsvis nya arbetsgivare.

4 veckor sedan jag lämna mitt cv och åkte förbi å presentera mig.
Snart 2 veckor sedan intervjun.
De skulle hört av sig förra veckan.....

Chefen ringde å frågade hur det gick igår. Han skulle ändå ringa "beställaren" (förhoppningsvis min nya arbetsgivare) i annat ärende, så han skulle snoka lite.
Han skulle höra av sig senare igår. Hörde han av sig? Neeeeeej. Så smsade han. Har han svarat mig? Neeeeeeej.

Ringde båda idag. Svara någon? NEEEEEEEJ.
Bara knäck mig, det är lugnt liksom. Riktigt jävla lugnt. :arghh::arghh::rage::banghead:

På mitt ex som har börjat åka förbi här titt som tätt.
Vi har ett barn ihop och i tisdags var han på filmkväll, då åkte exet förbi utanför hos mig och hos mina föräldrar gång på gång. Så fort sonen är här hemma eller iväg på annat så åker han här. Otroligt störande.

Just nu är jag irriterad på min hosta. Det har jag varit sen hostan anlände vid årsskiftet. Nu blev jag dock extra irriterad eftersom hostan gjorde så att allt tandkrämsdreggel jag hade i munnen landade på datorn istället :mad:

Jag är irriterad på mig själv. Borde göra nåt vettigt, men gör jag det? Nääe.

Irriterad på vädret med, grått o äckligt. Men hade de vart fint hade väl de me vart fel. Usch, irriterad på allt.

//r

Irriterad på att jag är så otroligt opepp på att plugga just nu.
Har en hög med uppgifter i två ämnen som ska in denna vecka men allt går sååå långsamt och tradigt, bara sitta och skriva sida efter sida efter sida efter sida, bläh.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits
  • Spånpellets

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka