Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad trist. En liten förklaring vill man ju ha i alla fall.På att killen som verkade så himla bra bara slutade höra av sig. Bara sådär
Ja eller hur! Men nej, ingenting alls.Vad trist. En liten förklaring vill man ju ha i alla fall.
Tja utan det så hade du ju inte kunnat föda barn utan ni båda hade nog dött så den gjorde nog så gott den kundeJag är irriterad på konceptet foglossning. Så satans idiotiskt så det finns inte. Evolutionen; gör om och gör rätt!!
Tja utan det så hade du ju inte kunnat föda barn utan ni båda hade nog dött så den gjorde nog så gott den kunde
Ot
Är sur för att min dator är trasig igen, mitt i ett agent carter avsnitt
Vadå? Kan du inte köra ett maraton nu? Det ska alla gravida kunna ju, tänk om det kommer en tiger!Ska man vara petig så har du rätt. Får väl revidera och säga att konceptet att bli halvt handikappad av foglossning är en miss av evolutionen. Ett rovdjur hade ju kunnat nypa mig hur lätt som helst...
Det där ska du anmäla till hans chef. Ring tillbaka och be att få tala med deras team-leader/chef angående otrevligt bemötande från deras kundtjänst.Blev just grymt irriterad på mansgrisen på telia.
Ringde och sade upp abonnemanget på tv:n och direkt frågade aset vad jag skulle göra istället. "Tar du fram symaskinen eller?"