Just nu är jag irriterad på... Del 4

@Tassetass
Det har gått bra. Färgen har blivit något mörkare och den liknar mer färgen på lappen. Det är svårt att se på färglapparna hur det blir i verkligheten, så nästa gång blir det att jag köper ett färgprov först.

Är väggen helt tom så ser det ju väldigt rosa ut men med möbler (speciellt svart/brun som det är planerat) mot så blir det riktigt fint och som jag tänkte förutom lite mer rosa.

Just nu är jag irriterad på att DET SKA VARA SÅ JÄVLA BLÖTT HELA TIDEN!!! (Ursäkta utbrott men jag har blivit dyngsur X antal gånger idag och har slut på torra och kalla jackor efter dagens hällregn som tydligen inte ens min bästaste regnkappa stod emot. Kan det inte bara frysa på och snöa lite istället? Snälla?)

Just nu är jag irriterad på att DET SKA VARA SÅ JÄVLA BLÖTT HELA TIDEN!!! (Ursäkta utbrott men jag har blivit dyngsur X antal gånger idag och har slut på torra och kalla jackor efter dagens hällregn som tydligen inte ens min bästaste regnkappa stod emot. Kan det inte bara frysa på och snöa lite istället? Snälla?)
:bow: Håller med!
Är så trött på detta eviga regnande och gråa trista väder hela tiden! :arghh: Ge mig sol och riktigt dagsljus!

På att mini har magsjuka och tvättmaskinen är trasig. Yay :meh:
Samt på dagis som inte kan informera om att det (fortfarande!) går magsjuka. Inte ens när man ringer och frågar om det fortfarande går, då låter de helt ovetandes och hävdar att det inte finns någon smitta. Ändå har samma person sagt till andra föräldrar att det går massor med magsjuka där nu. O_o
Har hållit mini hemma pga smittorisken, han fick vara där i två dgr och nu är han sjuk. Då ringde jag ändå i tisdags och frågade om det fortfarande gick. :banghead:

Just nu är jag jävligt irriterad på att jag skulle gå på en visning och inte kunde hitta till den!? :(
Staket och byggnationer överjävlaallt och adressen finns liksom inte ännu? Ville ju se lägenheten!! WÄÄÄH.

Just nu är jag irriterad över dubbelmoralen när folk fördömer att det förekommer sexuellt våld i ett dataspel men samtidigt planerar att gå och "Fifty shades"-filmen för böckerna var ju sååå bra.

På att mina grannar tar in min katt till sig när inte jag är hemma. :cautious: Vem vet hur många gånger hon varit där inne. Nu kommer jag sitta och reta mig på det hela kvällen :mad:

Just nu är jag väldigt irriterad på att min hund blir beskylld för att bajsa på fel ställen och att jag inte plockar upp det :mad: (Jag vet nämligen att det är helt fel. Hon löper och har de senaste tio dagarna inte fått vara utanför mitt synfält annat än hemma i trädgården och inomhus.)

Jag är irriterad på alla folk som beter sig så avigt :( jag är rätt nere ändå så med två pers idag som beter arsligt så känns det som att ångesten stegrar sig. Det har varit lite mycket dem senaste två åren.

Den ena personen är avig pga den fantastiskt dåliga filmen Interstellar (seriöst). Jag sa till personen att den var otrevlig då denne sa till en vän att anledningen till vännen inte tycker om filmen är för att den inte läst på tillräckligt, dvs vännen har inte tillräckligt med allmänbildning för att förstå filmen (personligen ser jag det som rätt otrevligt och som ett person påhopp). Anledningarna till vännen inte tyckte om filmen hade inte något med teorier om worm holes eller svarta hål att göra, utan otroligt seg film med rätt dåliga repliker osv i all oändlighet). Istället för att ta upp något slags mot argument eller fråga varför jag tycker denne är otrevlig om hen nu inte förstod har personen då skickat ett email till vännen om hur elak jag är och att vännen borde säga till mig att hen tycker det :confused: (ja nu blev det rörigt....)

Sa jag att jobbar med denna 30+ are också. Jobbet blir kul på Måndag :banghead: tur att jag lämnar landet på Måndag kväll.

Jag är också irriterad på mig själv. Jag skulle behöva få ett otroligt jobbigt men viktigt telefonsamtal ur vägen men jag har skjutit på det i två månader. Det skulle nog lätta på den totala ångest och maktlöshet som infinner sig varje kväll men inte ens det motiverar mig.

När man inser att den film man velat se igen under VÄLDIGT lång tid (1 år minst) går på tv och man missat halva filmen. Nej... det hade varit okej att se halva. ISTÄLLET SÄNDS DET NÅ JÄKLA LIVEDATASPELSFINAL på kanalen! Så nu har jag ingen aning om det kommer att visas ens efter babblet?! Och jag som verkar vänt tillbaka dygnet men jag vill se. Grrr.

Senast ändrad:
Jag är irriterad dels på svt som inte visar SIHS utomlands och dels för att jag känner mig bakis efter att ha druckit typ två glas vin och en öl igår.

När man inser att den film man velat se igen under VÄLDIGT lång tid (1 år minst) går på tv och man missat halva filmen. Nej... det hade varit okej att se halva. ISTÄLLET SÄNDS DET NÅ JÄKLA LIVEDATASPELSFINAL på kanalen! Så nu har jag ingen aning om det kommer att visas ens efter babblet?! Och jag som verkar vänt tillbaka dygnet men jag vill se. Grrr.
Titta på swefilm om den finns där :)

Jag är så trött på hästar! Jag har skickat iväg mitt hästskrälle på träning i hopp om att kunna sälja och får bara bakslag och det kostar ta mig tusan skjortan. Jag vaknade nu och är stressad för detta. Jag vill bli av med djuret men ingen lär vara intresserad idag av flera skäl. Aldrig mera hästar bannemig :(

Jag är irriterad på den jäkla reklamen som kommer på Buke jämt, "en mamma som är 53 men ser ut som 17".

Bara, nej!! Hon ser inte det minsta ut som 17. Kanske 35 :meh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka