Just nu är jag irriterad på... Del 4

och på ridstövlar.De mamma köpte åt mig när jag var 17 är lite för korta och vida.
De jag vill ha är slutsålda i STD-längd och finns bara iEXT beg också. De är preciiiiis för smala runtom, dessutom. Men jag är ju puffig av nattjobb och lata dagar tänker jag så klart jag kommer i dem om jagköper dem. Men jag kan ju inte ha tre par stövlar. De två jag redan äger har spräckta dragkedjor. att laga dragkedjorna kostar lika mkt som de stövlar jag vill ha. :(

och mina ppiller är borta. mitt i en karta bara försvann de. poff.

Jag är irriterad på att jag tycker det är så gott med rostad bröd och skinka vilket inte passar min kropp. Magen svullnar upp, och jag ser gravid ut :banghead:

@Malin_L Nä, hon släppte inte in mej. . Men efter mycket tjat och mer eller mindre hot om polisanmälan för egenmäktigt förfarande ställde hon ut mitt skåp. Det finns mer grejer i sadelkammaren som är mina, men jag orkar inte lägga mer tid på de människorna.
Sista idioten är inte född.

1. På det här.

2. På min flate mate, som är så otroligt löjlig och paranoid med matvaror och vad hon tycker är fräscht och inte. Hon vägrar äta något som passerat bäst före datum - hon vägrar alltså att överhuvudtaget prova det, oavsett hur fräscht och ofarligt det än är. Allt som ser det minsta annorlunda ut slängs direkt, hon vägrar att frysa saker, är extremt skeptisk till det mesta och hon slösar så himla mycket fullt ätbar mat med det beteendet. Jag försöker att ta över det mesta innan det slängs, men jag kan faktiskt inte äta för två jämt... Aaargh, skärp dig och väx upp! :banghead:

Hur förklarar man sin ridfilosofi utan att klampa handryttare på tårna? Känns som att man måste förklara varför man inte följer oombedda råd men lyckas inte hitta en förklaring som inte låter dryg eller skuldbeläggande.

...på att bara någon timme efter att jag lagt ut min avställda bil på annons så har jag fått tre samtal från oseriösa telefonförsäljare som snor sina nummer från Blocket, två fortsatte t.om att ringa flera gånger efter att jag svarat och sagt "tack men nej tack". :wtf:
Nu får mobilen ligga på ljudlöst medan jag ska sova några timmar.

Vill säga att jag är irriterad på mitt jobb men det kan låta väldigt fel.
Arbetskollegan har blivit uppsagd och jag känner helt plötsligt ännu mindre lust till att gå tillbaka dit. H*n var mer eller mindre anledningen till att jag själv pinar mig igenom arbetstimmarna och orkar med det.

Parkeringsböter från den 19 september som jag inte ens fått?? :(
Det är jag irriterad över.

Har inte haft något bot på min bil och idag kom det som ett jävla brev på posten att jag varit felparkerad för två jävla månader sen :(
Jättepeppigt att punga ut 600 spänn! :/

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka