Just nu är jag irriterad på... Del 4

Parkeringsböter från den 19 september som jag inte ens fått?? :(
Det är jag irriterad över.

Har inte haft något bot på min bil och idag kom det som ett jävla brev på posten att jag varit felparkerad för två jävla månader sen :(
Jättepeppigt att punga ut 600 spänn! :/

Kan va så att någon snott lappen. Därför dom alltid skickar ut i brevlådan när man inte betalat.

Just nu är jag irriterad på min pv som aldrig kan hålla sig nykter även fast han är råpank och lovat att vara hemma..

Kan va så att någon snott lappen. Därför dom alltid skickar ut i brevlådan när man inte betalat.

Just nu är jag irriterad på min pv som aldrig kan hålla sig nykter även fast han är råpank och lovat att vara hemma..

Ja jo, Och det är ju irriterande om något! :p

Trist med pojkvännen! :/

Parkeringsböter från den 19 september som jag inte ens fått?? :(
Det är jag irriterad över.

Har inte haft något bot på min bil och idag kom det som ett jävla brev på posten att jag varit felparkerad för två jävla månader sen :(
Jättepeppigt att punga ut 600 spänn! :/
Hade du parkerat rätt hade du inte behövt de;)

Eh, nä?

Men jag brukar vara jävligt noga med var jag ställer här på gatan och kan inte fatta vad jag gjort som var fel. Det är ju det som stör mig!
Hade boten funnits på min bil kunde jag ju kollat det direkt, betalat och fått skylla mig själv för min dumhet. Men nu vet jag ju inte...

Nån som testat att slå sig (oavsiktligt) i huvudet när man har PMS?
Rekommenderas ej för humöret. *alla fula, arga och rabiata smileys som finns att uppbåda*

Eh, nä?

Men jag brukar vara jävligt noga med var jag ställer här på gatan och kan inte fatta vad jag gjort som var fel. Det är ju det som stör mig!
Hade boten funnits på min bil kunde jag ju kollat det direkt, betalat och fått skylla mig själv för min dumhet. Men nu vet jag ju inte...

Stod du mer än 24 timmar @Sleepan ?

Vi åkte nyss på en sådan parkeringsbot. Bilen stod snyggt parkerad, men enligt lapplisa så stod den för länge. Precis utanför vårt köksfönster finns en gata där folk står i flera dygn så vi hade ingen tanke på 24-timmars regeln på kommunala vägar. Troligtvis någon som klagat för vi har bara 1 lapplisa för hela kommunen, så hon arbetar i princip bara på inringda tps.

Stod du mer än 24 timmar @Sleepan ?

Vi åkte nyss på en sådan parkeringsbot. Bilen stod snyggt parkerad, men enligt lapplisa så stod den för länge. Precis utanför vårt köksfönster finns en gata där folk står i flera dygn så vi hade ingen tanke på 24-timmars regeln på kommunala vägar. Troligtvis någon som klagat för vi har bara 1 lapplisa för hela kommunen, så hon arbetar i princip bara på inringda tps.

Nope. Stod från kväll till förmiddag. Har betalat för mig, men vet inte exakt vart jag stod.
Så det är i så fall om jag lyckats ställa mig på en 10 minutersparkering, men det har jag svårt att tro...

Drygt med er bot! :(
När man inte har en tanke på det heller så känns det ju trist.

Håller på att måla om i sovrummet och valde en underbar brun/rosa färg (brun åt rosa) som skulle bli så mysig :love:.
Första lagret blev mer rosa/lila :eek:
Andra lagret målad för någon timme sedan är något bättre men tycker fortfarande den är mer rosa åt brun och för ljus.
Har inte lappen med färgen på kvar och vågar inte jämföra med bild från datorn (som är den jag vill ha även när jag ljusat upp skärmen max.
Så just nu väldigt irriterad på mig själv för jag antagligen valt hel fel färg. Positiva är att jag bara målat två väggar om det blir rent åt helvete

På att Steam säljer spel som inte fungerar som det ska.
Kommer inte vidare på Castle of Illusion, blir bara vitt. Störande

Jag är kall om fötterna och hittar inte mina raggsockar.
I somras hittade jag typ fyra par, men då behövde jag dem inte och la dem på ett bra ställe. Det bra stället har flyttat härifrån och tagit mina sockar med sig :mad:

Jag tänker gå och sticka nya.

Irriterad på min hårbotten som kliar hela tiden. Man skulle ju kunna tro att man har löss, men det har jag inte.
Blir inte av med det.

Håller på att måla om i sovrummet och valde en underbar brun/rosa färg (brun åt rosa) som skulle bli så mysig :love:.
Första lagret blev mer rosa/lila :eek:
Andra lagret målad för någon timme sedan är något bättre men tycker fortfarande den är mer rosa åt brun och för ljus.
Har inte lappen med färgen på kvar och vågar inte jämföra med bild från datorn (som är den jag vill ha även när jag ljusat upp skärmen max.
Så just nu väldigt irriterad på mig själv för jag antagligen valt hel fel färg. Positiva är att jag bara målat två väggar om det blir rent åt helvete

Hur går det med måleriet? Beroende på vad väggen hade för färg innan kan det behövas mer än två lager för att inte den underliggande färgen ska bryta igenom, beroende på hur täckande målarfärgen är.

Själva hyran är 5007 kr.. men sen tillkommer el, vatten, bredband och bilplatsen :( :( vilket gör att det drar iväg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka