Just nu är jag irriterad på... Del 4

Just nu är jag irriterad på min telefon som hänger sig hela tiden när jag försöker surfa på buke, dags att köpa ny antar jag :meh:

På att man (jag?) inte kan redigera egenskaper i filer, i det här fallet mp3-filer, i mapparna i Windows 8.1? The fuck? Vad är grejen med att man (jag??) måste ta fram låtarna i mediaspelaren för att kunna ändra taggarna? Jösses så obegripligt värdelöst. Jag tyckte det var illa nog att jag var tvungen att gå in och rota i registret för att få bort biblioteket från "den här datorn", men det här tar alla oönskade priser som finns.

Jag visste att jag inte borde ha uppgraderat till 8.1. Varför gjorde jag det när 8 var värdelöst nog? Varför?!

Och efter uppdateringen har visst mina virtuella OS slutat fungera också. AAAAHHHH.
Gud så motiverad jag plötsligt blev att lära mig gamea på Linux istället.

... att mitt ex beter sig som en jävla barnunge och spammar alla mina vänner på facebook bara för att jag inte svarar på skype.

Just nu är jag irriterad på min telefon som hänger sig hela tiden när jag försöker surfa på buke, dags att köpa ny antar jag :meh:

Hell yeah, att buke-surfandet krånglar är ett tydligt tecken på att det är dags för uppgradering!

Jag är irriterad på kombinationen UVI och mensvärk. Det gör så satans ont att jag måste ta värktablett. Och gissa vad! Jag är typ världens mest biverkningskänsliga person, så nu har jag ont i magen och mår illa också!
Gah! Varför kunde jag inte fötts som någon annan! Någon som inte har uvi och mensvärk och är klen i största allmänhet?

Jag tänker dricka oboy. Och kaffe. Samtidigt.
Ja, jag tänker blanda!

Hell yeah, att buke-surfandet krånglar är ett tydligt tecken på att det är dags för uppgradering!

Jag är irriterad på kombinationen UVI och mensvärk. Det gör så satans ont att jag måste ta värktablett. Och gissa vad! Jag är typ världens mest biverkningskänsliga person, så nu har jag ont i magen och mår illa också!
Gah! Varför kunde jag inte fötts som någon annan! Någon som inte har uvi och mensvärk och är klen i största allmänhet?

Jag tänker dricka oboy. Och kaffe. Samtidigt.
Ja, jag tänker blanda!

Eller hur! Den dör även när det är kallt ute, men det ser jag som ett mindre problem :D

Krya på dig! (Och kaffe/oboy låter som en lite småskum blandning :p)

..på att jag fick min mens idag, efter fem underbara år fri från helvetet.
Blev tvungen att sluta med mina älskade p-piller för några veckor sedan pga sjukdom och idag kom den då.. fy vad jag hatar detta elände med att vara kvinna.
//Cydonia som är less på allt som har med kvinnokroppen att göra för tillfället

Irriterad på att jag har ångest. Hjärtat slår så det skulle kunna hoppa ur kroppen. Skolstart imorgon och jag är INTE pepp. Livrädd för att möta någon jag inte vill möta. Suger.

Är irriterad och ledsen över att jag har blivit sjuk, har jobb imorgon - vill jobba! Vill inte vara sjuk! Huvudet bränner, kroppen värker och jag har sovit bort mestadelen av dagen. Imorgon skall jag vara frisk!

Just nu är jag irriterad på att någon snodde hela min tvättid! Har sprungit upp och ner 5 ggr under 3 timmar för att kolla om människan skulle bli klar någon gång...:rage:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka