Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, vad är ni extra glada för idag? Jag är glad för att medisen är hemkommen från sin semester, så jag ska dit och pussa på henne om en...
Svar
0
· Visningar
380
R
Kropp & Själ Nån som varit med om det? På sista tiden har jag börjat tappa massvis med hår. Vi pratar inte om några hårstrån här och var eller en...
2
Svar
39
· Visningar
3 259
Senast: phie
·
Kropp & Själ Hej alla Var på mitt andra pass på gymmet idag med pulsklocka. Slet som ett djur men kom aldrig upp så högt som man enligt denna skulle...
2
Svar
20
· Visningar
1 466
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Min mens har börjat bli strulig, dels har jag fått horribel PMDS, dels håller den på längre och är rikligare. Inte onormalt...
2
Svar
30
· Visningar
2 279
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Under närmare en vecka har jag haft ont i tungan. Det har känts som den varit sönderfrätt. När jag snabbt slängt en kik i spegeln så har...
2
Svar
20
· Visningar
6 086
Senast: tangens
·
Kropp & Själ Jag satt och läste min lokaltidning på nätet, och snubblade över en annons som gjorde mej lite förbryllad. De finns tydligen ett...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Funderar lite såhär på kvällskvisten. Jag har länge funderat på att bli vegetarian. Mina skäl är : 1. Jag är djurvän. Jag kan tänka mig...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 637
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Till och från i hela mitt liv har jag haft långvarig hosta, förra året började den i maj och höll i tills det blev vinter ordentligt. I...
Svar
11
· Visningar
794
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag har ringt 1177 men fick inte tid att bli uppringd på förrän om över en timma... Tänkte om någon av er vet hur det brukar vara. Tog...
Svar
9
· Visningar
1 394
Senast: hier
·
Kropp & Själ Vet inte vad som hänt med mig det senaste halvåret. Har varit sjukt ovetande på alla sätt och vis, tappat bort mig själv och magkänslan...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Lab listar upp till 4,2, eller om det var 4,8 som normala värden. Läser man på nätet så verkar en del forskning peka på att 2,5 skulle...
2
Svar
21
· Visningar
2 829
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Jag är inne på min tredje Mirena hormonspiral. De tidigare två har jag varit hur nöjd som helst med, men nu har det vänt. De första två...
2
Svar
25
· Visningar
20 026
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag vill börja träna ngt. Ingen riktig koll på vad bara det ger en lite mer kondition, balans och smidighet :p. Då jag gick i skolan så...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Dagens diskussion och fundering här: Vad innehåller slem? Vi har googlat utan resultat, så nu vänder jag mig till Buke för information...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Stinaelin
·
Kropp & Själ Jag var nyligen på cellprovstagning och tyckte det gjorde rätt ont och hade även ont efteråt. Så hur mycket ondare gör det att sätta in...
Svar
11
· Visningar
4 475
Kropp & Själ Hösten och vintern börjar närma sig Jag söker ett par varma kängor för vintern och rå och blöt höstkyla. Finns det någon varm modell...
2
Svar
22
· Visningar
1 970
Kropp & Själ Mjölk och mjölk vet jag inte, drickbart är det iaf inte så mycket vet jag. För ett tag sedan hittade jag små gröna fläckar i min vita bh...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Nethril
·
Kropp & Själ Hej! Vänder mig till er för att bolla lite tankar. Min morbror fick pacemaker för flera år sedan och har sedan dess varit helt eller...
2
Svar
22
· Visningar
2 327
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Är det ofta vården tror att man simulerar ett tillstånd? Brukar det vara ett förstatänk så att säga när prover inte visar direkt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 354
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Mina naglar krånglar sen nästan 1 år tillbaka. Torra nagelband har jag alltid haft. Men detta är nytt. De går sönder utan att jag slår...
Svar
10
· Visningar
1 390
Senast: olivettino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits