Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Ja, vad är ni extra glada för idag?
Jag är glad för att medisen är hemkommen från sin semester, så jag ska dit och pussa på henne om en...
Kropp & Själ
Hej alla
Var på mitt andra pass på gymmet idag med pulsklocka. Slet som ett djur men kom aldrig upp så högt som man enligt denna skulle...
Kropp & Själ
Under närmare en vecka har jag haft ont i tungan. Det har känts som den varit sönderfrätt. När jag snabbt slängt en kik i spegeln så har...
Kropp & Själ
Funderar lite såhär på kvällskvisten. Jag har länge funderat på att bli vegetarian. Mina skäl är :
1. Jag är djurvän. Jag kan tänka mig...
Kropp & Själ
Till och från i hela mitt liv har jag haft långvarig hosta, förra året började den i maj och höll i tills det blev vinter ordentligt. I...
Kropp & Själ
Vet inte vad som hänt med mig det senaste halvåret.
Har varit sjukt ovetande på alla sätt och vis, tappat bort mig själv och magkänslan...
Kropp & Själ
Jag är inne på min tredje Mirena hormonspiral. De tidigare två har jag varit hur nöjd som helst med, men nu har det vänt.
De första två...
Kropp & Själ
Jag vill börja träna ngt. Ingen riktig koll på vad bara det ger en lite mer kondition, balans och smidighet :p.
Då jag gick i skolan så...
Kropp & Själ
Jag var nyligen på cellprovstagning och tyckte det gjorde rätt ont och hade även ont efteråt.
Så hur mycket ondare gör det att sätta in...
Kropp & Själ
Mjölk och mjölk vet jag inte, drickbart är det iaf inte så mycket vet jag. För ett tag sedan hittade jag små gröna fläckar i min vita bh...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.