Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@EmmaBovary: Har din läkare aldrig föreslagit injektioner med B12? Blir det inte bra fast du äter tillskott så får de ju lov att prova något annat.
Jag gjorde så ett tag efter att jag haft en dunderinfluensa.Nån som varit med om det?
På sista tiden har jag börjat tappa massvis med hår. Vi pratar inte om några hårstrån här och var eller en tuss i avloppet efter duschen, utan fulla nävar av hår.
Jag har långt och tjockt hår av naturen, så rent estetiskt tycker jag inte att det ser så värst mycket tunnare ut men det kan väl inte vara normalt att tappa sånna mängder?
Nån som har koll eller upplevt nåt liknande?
Hur mår håret och huden i övrigt?
Har det ändrat sig?
Jag har en kompis som fick håravfall i samband med sin utbrändhet.
Skulle precis ställa samma fråga! Mitt hår är dessutom tunt sen innan, kommer bli skallig om det fortsätter såhär.
B12 brist vore inte otänkbart för mig, äter mycket vegetariskt och inte alltid så näringsriktigt.. Ska nog prova receptfritt tillskott och se vad som händer!
Jo Särbon trodde mig inte först att det var så mycket jag tappade. Sedan gjorde han ren avloppet i sin duschkabin
Skulle precis skriva samma sak.Jag började tappa massvis med hår under tiden jag gick på en hård diet och tappade 25 kilo i vikt. Håret rasade verkligen i takt med kilona. Numera brukar jag ha en period varje år när jag tappar mer hår än vanligt, vet inte vad det beror på.
Nån som varit med om det?
På sista tiden har jag börjat tappa massvis med hår. Vi pratar inte om några hårstrån här och var eller en tuss i avloppet efter duschen, utan fulla nävar av hår.
Jag har långt och tjockt hår av naturen, så rent estetiskt tycker jag inte att det ser så värst mycket tunnare ut men det kan väl inte vara normalt att tappa sånna mängder?
Hur mår du annars? Fryser du? Är du trött? Ont kroppen? Kan isf vara värt att kolla sköldkörteln, håravfall är ett av symtomen.Nån som varit med om det?