Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Går det att använda kondomer som varit ute (flera nätter) i minusgrader? Google ger inget bra svar :nailbiting:
Svar
3
· Visningar
1 869
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag har hostat i princip varje dag i flera år, framförallt när det är lite kyligare ute. Små slemklumpar kommer upp ibland, för något år...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Jag skulle gärna vilja komma igång och jogga/löpträna igen. Det finns ju jättebra appar och träningsprogram för detta, men vad jag...
2
Svar
26
· Visningar
1 855
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Senaste tiden typ drygt 1 månad så är jag tydligen mer vild än tam på nätterna. Min karl säger att jag rör mig massor och pratar jätte...
Svar
0
· Visningar
320
Kropp & Själ Så jäkla nöjd när jag äntligen bara beställde en och vågade börja använda den, helt frälst! Men den läcker vid ridning. Typ största...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
18 316
Senast: Rumerika
·
Kropp & Själ Vad är era bästa tips för att förebygga att bli höstdeppig? Känner att nu när hösten har kommit att orken och måendet minskar för...
Svar
19
· Visningar
698
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Tror jag kommit i klimakteriet.Har fruktansvärda vallningar,både natt och dag. Finns det något receptfritt läkemedel som kan hjälpa?
Svar
1
· Visningar
340
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Vad tror folk om din sport/träning? Har folk några fördomar? Hur är det egentligen? Varför började du med det? Vad är det roligaste med...
2
Svar
24
· Visningar
1 207
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Då jag själv håller på och jobbar med min viktnedgång tycker jag att frågan är intressant. Jag funderar tex en hel del på hur mkt vissa...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
29 227
Senast: Raderad medlem 19815
·
Kropp & Själ Har haft diabetes i 25 år nu. Senaste veckan har det varit för jävligt med snabba kast. 4 nätter på raken nu har jag vaknat av ett bs på...
Svar
10
· Visningar
798
Senast: Mikan
·
Kropp & Själ Är förvånad att ingen förr här har startat en tråd om Annika Taeslers bok Ända in i märgen. Boken handlar om hur hennes liv förändrades...
Svar
7
· Visningar
1 086
  • Låst
Kropp & Själ Första tråden är full, nu är det dags för en ny. Som vanligt är både gamla och nya personer välkomna in här, där vi diskuterar träning...
101 102 103
Svar
2 052
· Visningar
86 576
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Erfarenheter kring detta? Är det lika god kvalite på det som Personlig tränare live? Jag behöver hjälp dels med kosten samt gå ner...
Svar
16
· Visningar
3 598
Kropp & Själ Vad ger er energi? Vad är roliga saker att hitta på för dig? Vad får er att koppla av och njuta av nuet?
2
Svar
21
· Visningar
1 202
Senast: LiZH
·
Kropp & Själ En sak som really grindes my gears är när coacher och terapeuter som inte har en gedigen högskoleutbildning (det förstnämnda kan man väl...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 757
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Börjar bli trött på detta. Blev ordentligt förkyld och dålig förrförra fredagen. Fick hög feber och var sängliggande. Efter det har det...
Svar
9
· Visningar
1 208
Senast: Narcissa
·
Kropp & Själ Efter nyår ska jag ta mig i kragen och pallra mig till en psykolog, men jag vet inte riktigt hur det går till? Om man bara sitter där på...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 205
Kropp & Själ Hur går man tillväga? Är det vårdcentralen som gäller eller söker man sig själv till psykolog på vårdcentralen eller...
Svar
3
· Visningar
498
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Nån som testat den och har något att säga? Positivt som negativt. Jag är känslig för hormoner och har aldrig kunnat ta några utan...
2
Svar
26
· Visningar
4 884
Kropp & Själ I början av året gjorde jag en tråd här med frågor kring cellprovstagning och besök hos gynekolog/barnmorska. Jag fick många bra, fina...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 168
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar