Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej alla, Jag håller på att ta körkort och tänkte höra ifall någon har några bra tips när man ska lära sig att backa runt hörn, t ex...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 897
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har rätt nyligen blivit diagnostiserad med förkylningsastma och jag är lite osäker på hur jag ska tänka och göra.. Hur jobbig ska...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 447
Senast: Kattennizze
·
Kropp & Själ Jag är så förb.. olycklig.. Jag klarar inte av att umgås mycket ,och absolut inte bo ihop. Min kille och jag har semester nu, och har...
2 3
Svar
40
· Visningar
14 920
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ Klantade mig och skållade ena handens fingrar precis innan min ridlektion :crazy: Har nu, två timmar senare, en rejäl blåsa på ena...
Svar
18
· Visningar
2 718
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Som ni säkert läst tidigare så har jag haft otur med kärlek och blivit olyckligt kär de senaste två gångerna. Är nu ensam och känner att...
Svar
3
· Visningar
607
Kropp & Själ Är det möjligt att allergi ger konstiga symptom? jag reagerar nämligen väldigt starkt på den där " fuktigkällarmögel" lukten. Jag står...
Svar
15
· Visningar
1 293
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag är under 30, har inga barn och har aldrig haft problem med urinläckage tidigare. Men idag har jag läckt urin två gånger! Helt utan...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Jag tror jag har fått/börjat få nedsatt luktkänsel. Jag är långt ifrån den åldern där det kan vara normalt (är inte 40 än ens). Hittills...
Svar
8
· Visningar
538
Senast: mooi
·
Kropp & Själ Otroligt intressant läsning, men blir lite ledsen att det fortfarande är så här..... Och kan erkänna att visst, jag har ställt upp, för...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
13 897
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Sambon med diabetes typ 1 har någon typ böld på ett finger. Fingret har svällt till dubbel storlek och det är rött och en kan se hur det...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Någon här som använder eller har använt sig av Lifesum för att gå ner i vikt? Funkade det bra? Resultat? Började igår och insåg att...
Svar
10
· Visningar
10 983
Senast: norrsol
·
Kropp & Själ Måste fråga. Jag pratar ganska mycket med min pappa (pigg och kry 76-åring) per telefon. Det händer dock ibland att han börjar prata...
Svar
12
· Visningar
1 082
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Kloka buke... Är det nån här som har erfarenheter som kan hjälpa mig? För två år sedan fick jag blodförgiftning efter en operation. Jag...
Svar
0
· Visningar
831
Senast: lislolaslo
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag är ny här men har läst länge och sett vad mycket kloka människor det finns här! Och nu behöver jag själv lite hjälp med...
2
Svar
24
· Visningar
6 273
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Min dotter har rejält med mjäll, hon kliar och får sår i hårbotten. Vad hjälper mot detta? Är det mjällschampo, eller ska man söka...
2
Svar
31
· Visningar
2 776
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Jag har varit utmattad sen hösten 2014, men idag kan jag gå upp ur sängen, komma ihåg saker jag gjorde igår eller tidigare i veckan och...
Svar
17
· Visningar
2 972
Senast: Kijona
·
Kropp & Själ Har Naproxen och Alvedon depot för rygg- och nackvärk men tar oftast bara Naproxen eftersom jag tycker mig få huvudvärk av Alvedon...
Svar
5
· Visningar
527
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vad är liksom normalt att orka med? Hur mycket energi borde man ha? Det är klart att det finns massor med variabler, men om vi säger...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 468
Senast: myzzan
·
Kropp & Själ Senaste tiden har det varit ganska mycket som hänt, eller som borde hänt men inte gjort. Natten till i måndags körde jag nästan ihjäl...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 630
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Ja, som titeln säger- hur gör man? Vart vänder man sig? Är inget akut och mår inte dåligt. Jag har dock ett högpresterande jobb och det...
Svar
8
· Visningar
734
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama