Jag var definitivt utbränd efter att jag pluggat på universitetet, jag hade sinnesnärvaro nog att skriva klart min uppsats, men istället hade jag en skitenkel 15 poängskurs kvar som hindrade mig att ta ut examen. Efter plugget fick jag jobb (ingen kollade om jag hade examen) som stressade ihjäl mig, jag jobbade långa dagar, pendlade, tog hand om allt i livet. För två år sen pallade jag inte mer, sökte nytt jobb och nu har jag långsamt återhämtat mig under denna tiden. Och gjort klart skitkursen, så jag har iaf en examen. Och pluggar på distans till en till.
Slöa när du vill. Ät gott. Motionera (jag tror på frisk luft i allmänhet). Jag käkar D-vitamin och järntabletter varje dag. Jag jobbar heltid, men kommer aldrig mer jobba på ett arbete med flexklocka, jag är alldeles för effektiv och blir sen stressad om jag inte har plusflex.
Slöa när du vill. Ät gott. Motionera (jag tror på frisk luft i allmänhet). Jag käkar D-vitamin och järntabletter varje dag. Jag jobbar heltid, men kommer aldrig mer jobba på ett arbete med flexklocka, jag är alldeles för effektiv och blir sen stressad om jag inte har plusflex.