Ramona
Trådstartare
Fast jag har ju varit såhär trött länge, alltså flera år. Det är därför jag valt att sluta jobba och flytta ut på landet så att jag kan ta tag i de sakerna som hänger över mig, för det har jag inte orkat när jag jobbat heltid (tex skriva klart min uppsats). Det kan ju inte vara meningen att man ska gå omkring och vara så trött och så "lat" som jag är. Jag pallar ju ingenting. Jag som skulle hinna med så mycket under sommarens semester låg mest i hängmattan. Nu har jag varit ledig en månad ungefär och känner att jag fortfarande är trött, nästan tröttare än jag var när jag jobbade, för då gick jag ju på en konstant hög stressnivå. Jag har fortfarande inte tagit tag i min uppsats. Idag lyckades jag skicka ett mail om det dock. Små, små steg framåt.Jag tror du måste acklimatisera dig , Ramona. Du har ju gjort stora förändringar i livet, och när det adrenalintåget landar på perrongen blir det massiv trötthet. Jag känner mig närmast totaldränerad på energi. Kan bygga upp små depåer, som snabbt tar slut för nästan ingenting.
Sen i stunder får jag massor gjort. Igår var jag på Gekås och höll formen hela dagen, inkl körningen. Men idag låg jag ju i sängen till kl 16 istället. Lyckades gå ut på morgonen fodra mina hästar, kissa hunden och lägga mig igen. Känner mig helt utbränd, men det är jag ju inte.