1. Oavsett vad artikelförfattaren gjort tidigare, är sexologen som diskuteras jäkligt snett ute. Det ändras liksom inte.
2. Källhänvisning är bra om man ska kasta sådana anklagelser mot någon. Ser fram emot dina källor till a) förlöjligande av prostatacancer och b) manlig kastration. För det hon skrev om vad som hände på hennes mottagning där mannen endast var intresserad av när man kan ha sex igen, det såg inte jag alls som elakt mot mannen. Hon redovisar snarare vad han säger och sitt svar- och det talar för sig självt. Sedan att han känns som en okänslig idiot är givetvis en annan sak och det var ju det hon ville framhäva, men det behövdes inte ens sägas. Och jag kan skriva under på att man hör mycket sådan skit när man jobbar inom vården.
Om man googlar JE och läser ett av de översta resultaten hamnar man i en tråd på Flashback där man citerar JE (vet inte hur fritt eftersom jag inte orkade läsa allt) då hon uttryckt att det är fånigt att välja att kalla kampanjen mot prostatacancer för mustaschkampen eftersom de befinner sig på olika delar av kroppen. Samt att "radikalfeminister vill kastrera alla våldtäktsmän", ungefär.
Inte så kontroversiellt men tacksamt om man vill misstolka.