Men hur skiljer sig egentligen manlig och kvinnlig sexualitet? Syftar du på att män kollar mer på porr? en annan populär uppfattning om skillnad mellan mäns och kvinnors sexualitet är att män skulle bli kåtare snabbare, men vad finns det som pekar på det egentligen? Eller att män skulle vilja ha mer sex, med fler kvinnor, medan kvinnor tros vilja ligga genom att få stabilitet i relationen till en enskild man? Att män skulle komma snabbare än kvinnor? Eller har du mer en evolutionsbilogisk utgångspunkt, att kvinnor per automatik kommer vara mer reserverade sexuellt och söka trygga då det kostar så mkt mer energi för kvinnor att producera en avkomma än vad det gör för män?
Är det ngt av ovanstående du syftar på, eller något annat? Jag är uppriktigt intresserad!!! Pratar en del om sex med både manliga och kvinnliga vänner och baserat på deras och mina erfarenheter tycker jag inte att något stämmer, möjligtvis med undantag för att fler män än kvinnor i min bekantskapskrets regelbundet kollar på porr. Alltså jag själv tex har nästan alltid velat ha mer sex än vad mina manliga partners velat ha, jag har haft lättare att komma än de osv. Tycker inte mina erfarenheter är särskilt unika
Har inte läst hela tråden så ursäktar om det jag tar upp här dryftats tidigare!