HUR svårt ska det vara (att göra nåt obehagligt)

Vet ni vad?! JAG GJORDE DET!!! :banana::bump:

Jag hittade så jag kunde logga in med bank-ID. Skrev ett meddelande och förklarade mitt dilemma, och efter en liten stund blev jag uppringd och fick en tid om ca 1,5 vecka. Jag skrev att jag i första hand vill prata, och sedan se hur mycket jag vågar på första besöket. Hon som ringde sa att då bokar vi bara in en ny tid då, om jag inte vågar hela vägen ut första gången.

Nu kan jag iallafall andas ut ett litet tag! Kontakten är tagen, det är på gång. Och jag blir inte tvingad till någon undersökning eller provtagning om jag inte vågar.

Bra jobbat! :)

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 897
Senast: Nixehen
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 890
Gravid - 1år Älskar att sova på mage, men av förklarliga skäl går det inte längre (vecka 26 från imorgon). Googlade ikväll runt lite för att hitta...
2
Svar
21
· Visningar
2 488
Senast: Jenka
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka