TantAgda

Trådstartare
Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte har en aning!

Nedan är vad vi själva vid snabb diskussion kom fram till men är det något mer vi bör tänka på vid inköp?

Kvalité!
Inte inear då vi är flera som ska använda samma!
Bra batteritid!

Någon kanske tom har tips om någon bra produkt?

På mitt förra jobb satt jag och svarade i telefon hela dagarna med ett headset. Att bara ha lur på ena sidan var viktigt för mig så jag kunde höra kollegor samtidigt som jag var i telefonen. Såklart att den var trådlös så jag inte var fast vid kontorsstolen. En annan viktig sak var att kunna svara I telefonen och sänka och höja volymen med knappar på headsetet.
Den ska också sitta skönt, inte för hårt. Också viktigt att den var justerbar över huvudet och att mikrofonen gick att höja upp över huvudet.
Minns inte vart jag beställde det, borde vara från Lyreco.

På mitt förra jobb satt jag och svarade i telefon hela dagarna med ett headset. Att bara ha lur på ena sidan var viktigt för mig så jag kunde höra kollegor samtidigt som jag var i telefonen. Såklart att den var trådlös så jag inte var fast vid kontorsstolen. En annan viktig sak var att kunna svara I telefonen och sänka och höja volymen med knappar på headsetet.
Den ska också sitta skönt, inte för hårt. Också viktigt att den var justerbar över huvudet och att mikrofonen gick att höja upp över huvudet.
Minns inte vart jag beställde det, borde vara från Lyreco.

Tack!
Många bra input

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 826
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 679
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 004
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka