Synd!Tyckte inte det var något speciellt. Hade nog förväntat mig att dom skulle vara lite vassare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd!Tyckte inte det var något speciellt. Hade nog förväntat mig att dom skulle vara lite vassare.
Men det är ju jag det. Andra tycker säkert dom var jättebraSynd!
Idag hörde jag halvt ofrivilligt sommarpratet av han som grundade Friskis o Svettis. Om honom tyckte jag INTE.
Har ni hittat någon favorit? Jag har jobbat som en galning hela sommaren så jag har inte hunnit lyssna men tänker göra det på nätet. Några förslag på bra sommarpratare?
Jag lyssnade på något där det var två som pratade så det kan ha varit de. Jag stängde av efter 5 minuter. Totalt värdelöst enligt mig.Någon som har lyssnat på Bianca och Tiffany Kronlöf?
Man behöver nog ha en relation till deras artisteri och skrivande för att uppskatta det. För mig var det rätt så obegripligt.Jag lyssnade på något där det var två som pratade så det kan ha varit de. Jag stängde av efter 5 minuter. Totalt värdelöst enligt mig.
Jag blev besviken på dem.Någon som har lyssnat på Bianca och Tiffany Kronlöf?
Har inte orkat lyssna på henne än. Men min dotter har och hon har berättat endel.... Sara Mohameds tema är något som gör mig helt vild!! Utom mig av vrede och kan bli så rasande -att bara diskussionen kommer upp kan jag tappa behärskningen. Och jag blir rädd!!!!! Men som uppfödd svensk kvinn, av svenska föräldrar som också är födda och uppfostrade i sverige får jag tacka för syn för att Elisabeth Massi Fritz, Alice Teodorescu, Nalin Pekgul och Sara Mohamed är svenskar som bor här och vet att den kvinnosyn som kommer utifrån, långtifrån handlar om mäns syn på kvinnor i allmänhet.När man hör henne förvånas man att Sverige inte har kommit längre i kampen.