Eller, känslan utvecklas och blir mer än bara "jävlar vad jag måste ha honom nuuuuuuu, nuuuuuuu, nuuuuuuu" men grundkänslan finns fortfarande kvar.

Åååh det där känner jag igen! :love:
Med en annan bukefalist faktiskt :o

Fast det blev inget mer sen, jag dög nog inte att fortsätta med... eller nåt... ?

Inte vet jag, men ts skrev ju att hon ville ha kvar honom. Då är det risky att berätta om den unga snyggingen hon är kär i. Låter inte som en person som skulle ta det på ett bra sätt.

Jag skulle kunna säga det till min pojkvän och skratta av det tillsammans, men alla förhållanden funkar inte så.
Nej precis, det är nog olika! Jag har aldrig haft ett förhållande där jag kan tala om att jag är aständ på någon annan och helst vill slita av vederbörande kläderna. Däremot kunnat skoja om någon flörtat lite.

Ingen fara! Men du får gärna uppdatera! Om jag får tycka något så tycker jag att det är din pojkvän du borde ha snacket med, istället för H.

Tänker prata med båda, men H är mycket lättare att prata med plus att jag tycker jag bör prata med honom först. Dessutom, på grund av andra saker i livet måste jag stoppa tillbaka mina relationsproblem i lådan jag nu plockade upp dem ur och stänga locket ett tag till, så samtalet med min man får vänta. Historien med H ser jag också som skild från min relation med min man, de har inget med varandra att göra. Det enda är att H gjorde att jag upptäckte lådan och vågade öppna locket… Min man och jag hade samma problem även innan H, men jag kunde förtränga dem då.

H har för övrigt varit min starkaste ljuspunkt under en jobbig period i livet, och jag hade nog inte gjort annorlunda om jag fått chansen. Definitivt inte undvikit honom i alla fall.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 756
Senast: fixi
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 600
Senast: tott
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 762
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama