Bukefalos 28 år!

Hitta tillbaka till varann?

Jag har följt tråden lite på sidan om men inte skrivit nåt.
Det är knepigt med känslor och relationer. En känsla är inte något konstant.

Jag tycker det är lite tråkigt att en del ser din partner som en bov, som bara glider runt och vill bli uppassad och som vänsterprasslar. Ingen av oss, förutom du, känner honom och ingen av oss vet allt.

Det är inte alls ovanligt att komma på andra tankar efter en kris. Det är inte alls ovanligt att saker faktiskt blir bättre efter en kris.

Jag hoppas ni hittar en nivå i era liv då ni båda trivs och mår bra i ert förhållande.

Lycka till ❤️
 
Jag har följt tråden lite på sidan om men inte skrivit nåt.
Det är knepigt med känslor och relationer. En känsla är inte något konstant.

Jag tycker det är lite tråkigt att en del ser din partner som en bov, som bara glider runt och vill bli uppassad och som vänsterprasslar. Ingen av oss, förutom du, känner honom och ingen av oss vet allt.

Det är inte alls ovanligt att komma på andra tankar efter en kris. Det är inte alls ovanligt att saker faktiskt blir bättre efter en kris.

Jag hoppas ni hittar en nivå i era liv då ni båda trivs och mår bra i ert förhållande.

Lycka till ❤️
Tack 🙏 Han är den första killen jag kännt jag kan lita på till 100 % när de gäller trohet. Mina tidigare har alltid varit otrogna gömt mobilen osv. Så jag lyssnade inte direkt när de sa han låg runt när han jobbade. Så framtiden får utvisa hur de går men nu vet vi båda vad problemen är och hur vi ska jobba mot de. Han tog även upp att vi testar separera kostnaderna då de oftast är tjafs vem som betalar mest osv.
 
Tack 🙏 Han är den första killen jag kännt jag kan lita på till 100 % när de gäller trohet. Mina tidigare har alltid varit otrogna gömt mobilen osv. Så jag lyssnade inte direkt när de sa han låg runt när han jobbade. Så framtiden får utvisa hur de går men nu vet vi båda vad problemen är och hur vi ska jobba mot de. Han tog även upp att vi testar separera kostnaderna då de oftast är tjafs vem som betalar mest osv.
Om båda är lika mycket med på tåget så är det bara att köra 👍
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 059
Senast: Whoever
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 113
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 504
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 194

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp