Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just ätit pannbiffar med sås och potatis. Min MODER som lagat maten. Och jag vet inte, är det tillåtet att kritisera sin MODERS matlagning? Eller måste man tindra med ögonen när man talar om MAMMAS mat?
Mina biffar, och framförallt, min gräddsås, är mycket godare.
Skulle aldrig kritisera hennes matlagning så hon hör, naturligtvis inte. Jag är bara tacksam över att hon vill laga mat åt oss då vi slipper stressa.När hon ser ja.
Annars nej.
Jättehungrig men ingen inspiration, föreslå något (som inte är pasta!) billigt, enkelt och inte många ingredienser!
Är gräddfil och creme fraiche samma sak?
Jättehungrig men ingen inspiration, föreslå något (som inte är pasta!) billigt, enkelt och inte många ingredienser!
Är gräddfil och creme fraiche samma sak?
Gräddfil går inte att hetta upp utan ruskigt resultat.
Nä inget lagat på gång utan bara blanda med lite majonnäs och kyckling till en sallad
Just ätit pannbiffar med sås och potatis. Min MODER som lagat maten. Och jag vet inte, är det tillåtet att kritisera sin MODERS matlagning? Eller måste man tindra med ögonen när man talar om MAMMAS mat?
Mina biffar, och framförallt, min gräddsås, är mycket godare.
Min mamma är mästare på nötstek.Man behöver ju inte säga något till mamma men nej, man behöver inte tycka om hennes mat Min mamma var gräslig i köket, inget smakade egentligen något. Däremot var hon fantastisk på allt med jäsdegar, hennes kanelbullar var to die for
Min mamma är mästare på nötstek.
Mina kanelbullar är bättre än mammas. Men det kan jag ju inte säga.