Ska kolla in de också. Gillar inte halloumi men detta är kanske rätt sätt att använda det på!
Kan tänka mig att annan ost kan gå vägen med, lite nedsmulad feta eller riven mozzarella typ. Själv älskar jag halloumi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska kolla in de också. Gillar inte halloumi men detta är kanske rätt sätt att använda det på!
Vi fick ngt liknande. Sambo långsamstekte en massa sidfläsk uppskuret så det blev lite knaprigt etc. Sen stektes lite lök och vitlök och så blandades allt ihop med äggulor, pastavatten, massa parmesan och gröna ärtor. Gött!Ska göra en riktig svennecarbonara med bacon och grädde ikväll
(Och en massa äggulor och parmesan, för extra allt är gott!)
Ähhhhhhhhhhh,...........................nej!Funderar på om man kan byta ut grädde mot lättmjölk i en brunsås.
Om det är mindre fetthalt du är ute efter så rekommenderar jag iMat (13%) eller "egen" matlagningsgrädde = mindre grädde och spä ut med vatten iställetFunderar på om man kan byta ut grädde mot lättmjölk i en brunsås.