Inte alls, det var bara ett exempel Men jag kan Äterkomma med det!Missar jag receptet nÄgonstans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte alls, det var bara ett exempel Men jag kan Äterkomma med det!Missar jag receptet nÄgonstans?
Missar jag receptet nÄgonstans?
Ofta Àter jag vanlig mat till frukost sista arbetsdag/vecka eller ledig dag. Idag blev det pasta och bacon.Visste inte att det var möjligt att bli sugen pÄ tomatsoppa vid 08:30 pÄ morgonen, men ok dÄ
Bacon och mozzarella.Jag har en tetra tomatsoppa som jag tÀnkte Àta en dag snart. Jag Àlskar tomatsoppa och ris som det serverades nÀr jag gick i skolan (vet att en del fÄtt tomatsoppa och makaroner, men det fick som tur var aldrig jag) och jag har lyckats föra över min kÀrlek för tomatsoppa och ris till mina barn sÄ vi har alltid Àtit det sÄ, men nu i kvÀll slog det mig, kanske för att jag Àr sugen och hungrig pÄ nÄgot utan att förstÄ vad- vad kan man fylla ut soppan med utöver ris (EJ makaroner/pasta)? Vad för kött? Grönsaker? Linser och bönor har jag inte och Àr nog inget fan av eftersom jag inte har lagat sÄdan mat och inte har sÄdana varor hemma, men vad finns det annars? Eller finns det nÄgot med linser eller bönor som Àr trevligt sÄ att jag skulle drista mig till att testa kanske?
Hur Àter ni er tomatsoppa? Eller Àter nig inte det alls? Hur Ät ni den i skolan?
Mamma brukar sÀga att hon aldrig Àtit tomatsoppa nÄgonsin och aldrig i livet skulle testa för hon kan inte tÀnka sig att det Àr gott. jag brukar svara henne att hon VERKLIGEN har missat en enkel och god rÀtt dÀr och hon som tvingade oss barn att smaka pÄ allt som barn liksom.
jag mÄste kolla nÀr pizzadegen i kylen gÄr ut ur datum, annars kanske jag kan Àta tomatsoppa i morgon, Àr sugen!
Pizzadegarna Àr annars perfekta att skÀra upp i strimlor, snurra runt och göra bröd-sticks av. Vill man kan man krydda upp de och ha fyllning i dem innan man grÀddar. Perfekt till tomatsoppan.Pizzadegarna, har tvÄ, gÄr ut den 7 februari sÄ jag fÄr göra pizza och frysa in i matlÄdor en annan dag typ, för i dag blir det tomatsoppa. Det ska bli vÀÀÀÀldigt gott har jag bestÀmt!