Tittar in i ditt kök, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har någon läkare eller så tittat på dig? Vad jag förstår kan det vara lurigt just med nacken.

Nej, jag har lite varit inne på att åka till VC men just nu har jag inte särskilt ont, så det känns liksom lite sjåpigt... Däremot om jag får mer ont så kommer jag såklart uppsöka VC.

Nej, jag har lite varit inne på att åka till VC men just nu har jag inte särskilt ont, så det känns liksom lite sjåpigt... Däremot om jag får mer ont så kommer jag såklart uppsöka VC.
Jag vet inget om detta, vill jag betona, men jag har en smärre fobi för whiplash-skador - som jag nu projicerar på dig. (Ringa skukvårdsupplysningen, kanske?)

Risgrynsgröt :love: Hemkokt med vidbränd kastrull och allt. Köpegröt är lättare men finns det någon osockrad?

Hjärnan är lycklig iaf :D

Idag blev det laxkakor smaksatt med tandoori (skulle varit garam masala men hittade ingen hemma så det fick bli tandoori istället, ungefär samma sak tänker jag :D ) och sambal oelek. Stekt blomkål, ris och tomatraijta till det.

Som de andra säger @inverterad så är det en bra grej att åka till vc.
Jag som arbetar som polis rekommenderar alltid alla som varit inblandade i trafikolyckor att uppsöka läkare, just för att ha det dokumenterat om det blir något i framtiden, så att försäkringar gäller.
Enligt ambulanssjuksköterskorna på en olycka jag var på för ett tag sen ska det dokumenteras inom 72 timmar.
(såg att du skrivit att du skulle ringa vc - bra!)

Kram!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
31 32 33
Svar
641
· Visningar
28 700
  • Låst
Kropp & Själ Startar en ny tråd, det börjar väl bli dags! Här blev det älgbiff med ljumma grönsaker, min kropp sa att den behövde lite kött efter...
109 110 111
Svar
2 202
· Visningar
114 120
Senast: ullo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 752
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 749
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar