Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååh! Glömde berätta om igår. Logistikproblem och matkris nära Ikea. Började helt logiskt STORBÖLA på parkeringen. Slutade med att MAKEN sprang och köpte en halloumiburgare på MAX åt den något labila HUSTRUN. Hulkandes och snorandes tryckte jag i mig denna, sen var i alla fall jag som vanligt igen.
Det där är ju ändå lite stilfullt. Själv grät jag om jag inte fick trycka i mig 300 gram dillchips (typ varannan dag) när jag var gravid.... Antagligen brås jag på min mor som bara längtade efter diselavgaser från bussar. Vissa svagsinta dagar smög hon ner till busstorget för att missbruka lite ...
Vete tusan... enligt MAKEN var det traumatiskt när jag vrålade nåt om "en jävla korv" och började böla.
Eventuellt har jag full förståelse för dina behov.
Det var iofs 20 år sen jag var gravid senast så det är ett tag sen jag hade just dillchipsbehov. Du kan trösta din make med att det kan bli värre. Min väninna blev i sitt välsignade tillstånd sugen på ananas mitt i natten. Maken var tvungen att ge sig ut i natten och kom efter någon timme hem efter att ha lyckats hitta en nattöppen m,ack som saluförde konserverad ananasringar. Men nu var det FÄRSK ananas hon var sugen på och kastade därför konservburken i väggen av besvikelse. Enligt maken var det en hårsmån från att han blev dödad.
Nu är det länge sen jag var gravid men jag minns som igår när jag grät otröstligt för att den blivande barnafadern inte av sig själv fattade att jag ville ha smågodis. När han till sist fattat och kom hem med en påse som inte innehöll SKUMBANANER bröt jag ihop.Åååh! Glömde berätta om igår. Logistikproblem och matkris nära Ikea. Började helt logiskt STORBÖLA på parkeringen. Slutade med att MAKEN sprang och köpte en halloumiburgare på MAX åt den något labila HUSTRUN. Hulkandes och snorandes tryckte jag i mig denna, sen var i alla fall jag som vanligt igen.
Brukar låta den ligga på hushållspapper medan jag monterar resten, så är den lagom att lägga på sen.Stekt bacon och väntar på att den ska svalna lite innan jag gör BLT. Brukar ni vänta eller ska den vara varm/nystekt? Mycket nyttigt, not!